ik word gek!

ben hier nog maar even en nu al ene eigen topic :oops: maar ik kan dr niet meer tegen! ( klinkt vrij dramatisch haha)

nog even ik verwacht mijn nod.

maar ben zoooooo misselijk dat het zweet me aan alle kanten uitbreekt.

bn net boodschappen wezen doen en hing puffend aan het karretje omdat ik met mn maag geen raad wist…

ook in de auto 2x getwijfelt of ik stoppen moest om over te geven…

en mn borsten doen zooooon pijn… zelf het langsschuren van mn trui is pijnlijk…

afentoe gaat het even over in jeuk en dan begint de pijn weer…

ik heb al 1 kindje… en daar had ik na 3mnd wat misselijkheid. maar huppelde verder vrolijk door…

ook heb ik wat krampen in mn onderbuik al een dag of 4-… beetje licht ong krapjes… maar toch ook weer niet zegmaar…

heb bultjes op mijn tepelhof…waarvan ik niet wist wat t was… maar vriendin me vertelde dat t bultjes van montgomery waren…

maar die misselijkheid en warmte zijn t ergst… pfffff

nu ben ik 24u non stop bezig met de vraag ; ben ik zwanger?!

ik kan mezelf ook voor de gek houden natuurlijk… een vrouwenlijf doet vreemde dingen als je graag wilt…

maar wat denken jullie hiervan? :think:

Meid… waarom gooi je er niet een testje tegenaan ???

Het klinken mij als zwangerschapssymptomen in de oren. Maar zeker weet je het pas na een positieve test. :pray:

ik heb 2dgn terug getest en die was neg. dus ik durf niet.

bij mijn zoon teste ik pas na 4mnd positief … heb toen mt 6 weken ene bloedtest gehad…

pff t is wat… het houd je de hele dag bezig…

zit ik net op een bankje en mn zwangerschapsstriemen van kindje 1 jeuken , en mn borsten beginnen ook…

dus dan denk ik ja ik wete t zeker!!

ook van mijn favo kopje chocomel word ik misselijk…

zou we erg balen als t nu niet raak zou zijn… :wall:

6 dagen voor je NOD is ook wel heel vroeg (zegt de vroegtestster herselve :lol: ). Maarre… als je nu een gevoelige test probeert, of had je dat al gedaan? En als je niet durft zit er niets anders op dan nog een paar dagen wachten…

ik had een thuismerk test van kruidvat

ze hebben daar 2nieuwe in 1 doosje… voor 5euro

de eerste is al gedaan 2 weken voor mn nod onderhand haha… nr 2 2 dagen geleden…

ik denk dat ik t afwacht tot na t weekend , hoe moeilijk t ook is… en als ik maandag niet ongesteld ben vraag ik een bloedtest aan…

daar is mijn huisarts heel makkelijk mee gelukkig…

maar hoe vermaak je jezelf als je gedachte 24u op zwanger zijn/worden staat? pffff

owowowow, wat spannend.

Maar het klinkt allemaal positief hoor :thumbup:

Ik duim voor je!

kzou ook echt verdrietig zijn als t negeatief is deze maand…

ik heb elke maand wel iets waarvan ik denk : ja t is zover!

maar deze keer had ik zelfs een andere klur afscheiding na mn eisprong… ( creme ) nar een dag of 4 was dat weer weg…

en die misselijkheid pfff…

t komt met vlagen en gaat weer weg… maar blijft wel steeds vaag aanwezig incl zweet uitbarstingen…

mn borsten die pijn doen , heb ik vaker dus dat hoeft niet perse met zwangerschap te maken hebben…

wel riep zoonlief net ; mama ga je weeeeer naar de wc plassen?

dus ik plas ook meer volgens kind van bijna 3 :slight_smile:

@mamatally wrote:

ik had een thuismerk test van kruidvat

ze hebben daar 2nieuwe in 1 doosje… voor 5euro

de eerste is al gedaan 2 weken voor mn nod onderhand haha… nr 2 2 dagen geleden…

ik denk dat ik t afwacht tot na t weekend , hoe moeilijk t ook is… en als ik maandag niet ongesteld ben vraag ik een bloedtest aan…

daar is mijn huisarts heel makkelijk mee gelukkig…

maar hoe vermaak je jezelf als je gedachte 24u op zwanger zijn/worden staat? pffff

Die goedkopere test van Kruidvat (van die testcassettes zijn dat toch?) vond ik zelf niks… Die ene keer in november dat ik een positieve test in handen had was die goedkopere versie van Kruidvat de enige die negatief bleef… En ik heb toen heel wat merken geprobeerd :lol: De andere versie van Kruidvat waar er maar 1 van in de verpakking zit voor ong. 7 euro vond ik wel ok. Dus misschien toch een andere test proberen? ?

Het valt niet mee hè… Allerlei symptomen voelen. Dan moet het gewoon raak zijn denk je dan. Ik hoop het echt voor je (en ik weet wat je voelt).

ja idd die casettes…

ik dnek dat ik volgende week maar voor een cb ga een digitale… dan hef ik ook niet op streepjesjacht :lol:

het is zo vervelend he… ej wil zo graag , dus nu twijfel ik of ik mezlf voor de gek houd , de rgiep heb of echt zwanger ben…

omdat ik ook afentoe steekjes i mn buik heb… echt centraal in t midden onderin…

en dat geeft me weer een minder goed gevoel…

Ik hoop echt voor je dat het raak is. :pray:

"t is altijd verdrietig als het niet zo blijkt te zijn. dat blijft moeilijk inderdaad. Laten we hopen dat het nu wel zo is !

lief :oops:

ik zie wel dat ik enorme typfouten maak pff… minder snel typen de volgende keer haha…

ik ga nu maar ff poetsen… dan ben ik weer ff bezig

xxxxx

Oh meis, zo herkenbaar :oops: Ik :pray: voor je dat het raak is, het klinkt er wel naar.

Ik ben zelf ook in spanning. Ik heb begin jan een curretage gehad na een MA. Niet meer ongi geworden, maar wel het idee dat ik 1,5 wk geleden een eisprong heb gehad. Maandag onwijs last van maagzuur en erg moe. Nu geen klachten meer maar wel opgezette borsten. Ik heb dinsdag getest, natuurlijk negatief. Ik kan ook niet wachten tot het volgende week is en het minimaal 2 wk na de eisprong is en planning voor menstruatie. Maar goed, sinds de curretage nu ruim 7 wk geleden nog niet ongi geweest. grrr lastig he, die onzekerheid :wall: :?