misschien vinden sommige me nu een slechte moeder, maar das dan jammer:
ik word even gek hier. Colin heeft vannacht vreselijk geslapen, toen hij eindelijk sliep, kwam vriend thuis van zn stapavond en vanmorgen was Colin natuurlijk niet in wintertijd, dus was ik om 6 uur mn bed uit. Hij wilde vervolgens niet meer gaan slapen van de pijn in zn mondje (tandjes) en hij heeft de hele ochtend gehuild Nu ligt hij net een half uurtje in bed en is alweer wakker!!! aaaaaaaarrrgggghhhh…
Ik heb er gewoon even geen zin meer in!
daffie
Ik vind je geen slechte moeder hoor…ik heb ook wel eens van die momenten gehad dat ik dacht…ooh niet weer…
Maar is je vriend ondertusen niet alweer wakker zodat hij ff een tijdje met de kleine bezig kan zijn en jij mss ff een uurtje slaap mee kan pikken?
Zo deden wij dat hier
SUcces !
je bent zekers geen slechte moeder meis. Ik denk dat we er allemaal wel eens even doorheen hebben gezeten…
Moe
Moeier
Moeder toch???
ach welnee meis, je bent geen slechte moeder
die momenten heeft iedereen wel eens denk ik.
denk het eigenlijk niet alleen maar weet het ook zeker
groetjes renate
bedankt meiden!
ik zag het echt even niet meer zitten! :shifty: Op zondag is vriend altijd aan het voetballen, dus ik was vanmiddag alleen… Inmiddels is vriend weer thuis en heeft Colin eten gegeven en in bad en bed gedaan, dus ik zit weer lekker achter de laptop! :mrgreen:
liefs
daffie