Ik word er niet goed van!!

Na de geboorte van mijn 1e dochter heb ik getromboseerde aambeien gekregen die de huisarts weg sneed. Mijn laatste heb ik vorig jaar februari gehad. Althans…

Vorige week voelde ik weer iets maar dacht aan een aambei (had ik met deze zwangerschap nl last van) . Maar 's nachts werd de pijn zo erg dat ik er niet van kon slapen en dus met angst en beven naar de huisarts gegaan. Dit keer kreeg ik een jonge arts die mij flinke pijnstilling, laxeermiddel en creme gaf. Eindelijk na een week was ik van dat kreng af!! HOERA!

Maar nu heb ik er WEER last van, er zit er weer eentje. Ik word hier niet goed van! Het doet zo’n pijn en beinvloed mijn hele dagelijkse gebeuren omdat het gewoon zo’n pijn doet.

Wie heeft er ook last van (gehad)? Wie heeft voor mij DE tip om (getromboseerde) aambeien tegen te gaan?? :cry:

Ik heb ze niet zo erg gehad…thank god :shifty:

Maar wat hielp was die curanol…of de sperti coolinggel…en dagelijks yakult…fruitonbijt van hero…evt. nog activia op de dag zodat het iig allemaal soepek eruit kwam…goed drinken…ik moet er altijd op letten anders ben ik de l~l idd met die dingen…

Getromboseerd is wel een heel ander kaliber aambei Sas :shifty:

Ik heb er een trosje getromboseerdein de zwangerschap van Mirthe gehad en eerlijk het heeft de laatste 2 weken goed van toen goed verpest.

Nachten wakker van de pijn, niet kunnen liggen en als ik eenmaal zat niet meer willen opstaan.

Om de 2 uur in een zitbad alleen maar om te verzachten.

En bij het traplopen die krengen voelen zitten :sick:

Gelukkig was de geboorte van Mirthe genoeg om de druk eraf te halen.

Er zijn er trouwens wel een aantal geknapt toen :sick:

Ik denk dat je echt moet gaan denken aan een aantal dingen om het te voorkomen.

Echt genoeg ‘laxerend’ eten.

Blijf goed bewegen

Je bent er blijkbaar gevoelig voor, zijn de meesten die 1 keer een aambei hebben gehad.

Even een vraagje: Is dat zo’n pijn waarbij je zo’n opwaartste steek ineens in heel je endeldarm voelt?