Ik word er gek van......

hij loopt bijna de hele dag door te schreeuwen gillen en te janken… ik word er GEK van… Is dit een fase of heb ik gewoon een heel “vervelend” kind? Hoe en wanneer gaat dit over…

Simpel… gewoon een vervelend kind :mrgreen:

Nee ben bang dat dit een fase is, Lenn heeft af en toe van die dagen dat ook niks goed is. Gelukkig steeds maar een ochtend/middag en niet een week lang ofzo… Maar leuk is het niet nee :hug:

wel probeer ik altijd uit te sluiten dat hij geen oorontsteking oid onder de leden heeft!

Het zal vast wel een fase zijn.

Ben dolblij dat we die voorbij zijn, het was echt niet leuk !!

Gillen/huilen echt om werkelijk alles.

suc6 ermee :mrgreen: :hug:

Fase! (al denk ik soms ook van: is alleen die van mij zo??)

Wat hier helpt is om te denken dat hij op dat moment ook niet lekker in z’n velletje zit. Ik besteed dus gewoon wat extra aandacht aan hem op de momenten dat hij wel lief is, even extra boekje lezen etc. Onze oudste kan nog niet praten en daardoor heeft hij het ook vaak, het helpt dan ook om te proberen zijn gevoel te benoemen: mem weet dat je boos bent maar je hoeft niet zo te schreeuwen oid.

Sterkte!

Ik wou de zelfde vraag gaan stellen haha…

HIer is het begonnen een paar dagen na haar 1ste verjaardag, dus als ik jullie zo hoor en naar de leeftijden kijk denk ik ook een fase :shock:

Jana doet alles wat niet mag, en als wij nu alleen al nee zeggen, op een lieve vrolijke manier dan is het pruillip en huilen haha.

Hopelijk is het snel over :thumbup:

herkenbaar.

Hier idd gewoon maar even de boel de boel laten, vast ritme aanhouden, veel tegen hem praten en samen met hem dingen doen.

Maar ik denk dat het lastig is als je 28 weken zwanger bent van 3 en eigelijk heel rustig aan moet doen.

Knuf meis… :hug: :-*

Maar even oordoppen in dan… ben allang blij dat het een fase is, al duurt die naar mijn mening veeeeeeeeeeeeeeeel te lang… Nu maar hopen dat het gauw over is…

iig bedankt voor de antwoorden.

het is een fase :hug:

En helaas komt die nog een keer terug aan het eind van het jaar, krijg je de peuterpubertijd :evil:

We houden onze harten alvast vast dan als dat nog eens terug komt.

Hier is t af en toe alsof ze zich pijn doet als ik zeg dat mag niet :shock:

Fase, frustraties enz…hij voelt natuurlijk ook de veranderingen die op komst zijn! Herkenbaar hoor, hier is dat soms ook een tijdje. Zo had ze vorige weken mega driftbuien die ineens weer verdwenen zijn. Ik denk dan ook wel eens, als dat nog maar goed komt, of hebben wij zo’n onopvoedbaar kind, tot ze een paar dagen later weer supersonisch zichzelf lief is! Succes!

Fase, herken het, Eline had het rond precies dezelfde tijd, nu heeft ze weer zo’n periode net gehad,en vandaag was ze voor het eerst weer het lieve vrolijke meisje wat 'haaaaaaai mama!"zegt als ik haar kamertje binnenkom, ipv dat ze boos zit te ‘mopperen’. Hou vol!! :thumbup:

Ja hou vol, maar wat moet ik volhouden… Moet ik het straffen? Moet ik het negeren… Weet het soms even niet meer… Want men o men wat zuigt dit zeg…

Ik strafte het nooit hoor.

Negeerde het eigenlijk altijd, als ik tegen haar zei: Nee Talysha mag je niet doen ofzo dan werd het alleen maar erger hier :wall:

De laatste paar dagen als ik bijv de telefoon afpak of de afstandbediening die ze weer eens heeft gepakt, word ze heel erg booi en gaat ze me heel hard knijpen met zoveel kracht dat heel haar lichaampje trilt.

Hier ben ik dus niet van gediend, en zeg ik Talysha nee dat mag niet je doet mama pijn.

vaak word het dan erger, maar dan zet ik haar bij me weg.

fase… :hug:

dat kan die kleine draak van mij ook zo goed… Knijpen… Maar ook zo vreselijk hard gillen niet normaal… Hopelijk is het geen fase van 18 jaar :wink:

@Daantjuh wrote:

dat kan die kleine draak van mij ook zo goed… Knijpen… Maar ook zo vreselijk hard gillen niet normaal… Hopelijk is het geen fase van 18 jaar :wink:

Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar bij Yari duurt deze fase nu al zo’n 6 maanden.

Ik wordt er echt helemaal horendol van dat gegil en gebler de hele dag.

Als 'ie iets niet mag gaat ie gillen, als 'ie iets niet wil gaat ie gillen, en als je geluk hebt kan je ook nog iets naar je hoofd gegooid krijgen.

Straffen heeft nog niet veel zin, dat snappen ze toch nog niet, maar als iemand wel een tip heeft geef mij die dan ik ben je eeuwig dankbaar.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet nog een half jaar hoor… Pffff kan je me echt wegbrengen :wall:

Het is zo vreselijk vermoeiend :zzz:

Heb je niet een paar oordoppen liggen ? :mrgreen:

ze zeggen toch wel eens 'wat heeft er toch in die taart gezeten?? :roll: :wink:

fase dus. Hier hielp (en helpt, want deze fases blijven terugkomen) negeren het beste. En als hij echt flipt zeg maar, dan leg ik hem op de gang totdat hij afgekoelt is.

sterkte meid :hug:

Die wil ik ook steeds kopen maar vergeet het… Mss vanmiddag maar evend oen