ik wil zo graag

Dank je wel lieve meid.

Het is nu niet zo dat met N verkeerd is gelopen dat ik nu ook denk dat het nu ook zo is.

Daarom wil ik zoveel mogelijk info en met andere dames erover hebben.

Over die 8 weken en die stofjes en minder op allergieen en dat het goed is voor moeders, heb ik allemaal opgezocht van de week.

Dan komt toch het trotse gevoel om hoog dat ik toch 10 weken heb volgehouden.

O schrok niet hoor van de aantal jaren dat je kind bv heb gegeven.

Sommige doen dat veel langer.

Gelukkig kreeg ik bij N haar voeding vergoed, maar ze zijn inderdaad erg duur die flesvoeding.

Zal eens naar die sites kijken.



Maar wat is het verschil tussen clusteren en regeldagen of is dat nou het zelfde?



Nogmaals dank je wel

even snel… (lui dus doe t even zo)



clusteren



http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/melkproductie/clusteren.html





regeldagen





http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/regeldagen.html

Hmmm dank je wel meid.

Maar het klink nogal het zelfde als ik het zo lees.

Hoe weet je dan dat het nou wie wie is???

Want zo te zien komen ze rond dezelfde tijd en moet je gewoon toe laten en vaker bij je laten komen???

of het nog regeldagen zijn of clusteren?

Bij clusteren zie ik onwijs veel info en ga me daar we me even goed in verdiepen.

Persoonlijk clusteren… zag ik meer in de avond… voor t slapengaan… even voltanken, wetende dat ze de nacht in ging… :mrgreen:

Regeldagen had ik gedurende de dag last van… geen specifieke tijd…





Maar eigenlijk heb ik die dagen (wanneer ze langskomen, die regeldagen) al snel losgelaten… als er iets was moest ik er wel aan denken, maar had niet zoiets van: over 3 dgn komt er weer een regeldag…



Sowieso ook die oei ik groei boeken enz… ik heb me daar niks van aangetrokken… als ik in dat boek las, dacht ik: hmm… ik heb een kind die dr eigen ding doet blijkbaar…



:-*

O oke dan.

Ja vind dat wel een beetje verwarrend zeg maar.

Maar helemaal weer duidelijk :smiley:



Dank je wel

:-*