ik wil me even voorstellen

hallo allemaal,



ik ben jacquelien, en nu 8.5 weken zwanger van mijn 2e kindje. heb een zoontje van 1,5.

ben dus 17 maart uitgerekend.

ik heb vorige week mijn 1ste echo gehad en 23 aug. weer 1 voor de combinatie test. en dan met 12 weken de 3e.

ik ben 28 jaar en kom uit brabant.



volgens mij was dat het wel zo’n beetje.



leuk om samen met andere vrouwen zwanger te zijn en verhalen en ervaringen te kunnen delen…



groetjes jacquelien

welkom en gefeliciteerd

dank je wel, hoop dat ik veel kan delen met andere moeders. mijn vriend is namelijk heel de week van huis, int. nationaal vrachtwagenchauffeur, dus moet veel alleen doen en dat is soms best zwaar.



hoop dat er andere moeders zijn die dit ook ervaren en als ik tegen dingen aan zou lopen dit kan bepraten vandaar dat ik me heb aangemeld hier



en

Gefeliciteerd en welkom!

@luca bedankt en jij natuurlijk ook



@zeemeermin, toepasselijke naam hahaha. tja dat is een beetje hetzelfde leventje als hier dan ja, maar denk wel dat hij bij jou nog langer weg is. die van mij is max 1 week van huis en altijd de weekenden thuis.



maar er is licht aan het einde van de tunnel, want hoe gek het ook klinkt, zijn contract word waarschijnlijk niet verlengd en nu is hij druk aan het solliciteren want ja, er moet wel geld in het laatje blijven komen. maar alles waar hij op reageert is op dagwerk, dus denk dat hij nu zelf er ook wel genoeg van heeft altijd maar weg te zijn.



ik bemoei me er verders niet mee, want het moet zijn beslissing zijn, maar uiteraard ben ik er zielsgelukkig mee dat hij nu die keuze maakt. want als het aan mij lag had hij dat 1,5 jaar geleden al gedaan maar vind dat ik hem niet voor die keuze mag en mocht zetten.

ben zelf ook chauffeur geweest dus snap precies hoe het is en wat de passie van het beroep is…



maar wel fijn dat je samen door de moeilijke en eenzame momenten wilt gaan…

altijd goed te weten dat er andere mensen in dezelfde situatie zitten.



bij ons is het nog een geval appart omdat mijn kleine man problemen met zijn darmen heeft en we al 1,5 jaar ziekenhuis in en uit lopen. nu heeft hij 3 weken geleden een gastroscopie gehad en vanmiddag krijgen we de uitslag na half 5 dus ben echt heel zenuwachtig wat er uit gekomen is. als er niets uitkomt moet hij binnenkort een endoscopie en buikdiagram hebben, zo erg voor de kleine man maar ja het moet anders komen we er nooit achter waarom hij zoveel pijn heeft op momenten…



kan jij misschien ook wat van jezelf vertellen??



groetjes jac

Welkom,



Veel plezier hier :slight_smile:



Groetjes Romata

tja is een beetje rustig hier he!!



maar ja toch bedankt voor het welkom



nog een week of 8-10 hoop ik ondertussen toch wel onze zoon in mn armen te mogen sluiten.

Welkom Jacquelien! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb een zeevarende man dus ik trek de kar ook vaak alleen. Als je het een keer beu bent alleen thuis stuur me dan een pb-tje, misschien trekken we elkaar er dan weer doorheen?