Ik weet 't niet meer..

@Tammy wrote:

Je zegt dat je ongeveer 2 weken geleden ongesteld bent geweest, ben je regelmatig ongesteld? Op een ander forum heb ik al heel vaak gelezen dat kruidvat testen 2 voor 5 euro een streepje geven bij een eisprong.

Hoewel ik met Rhiannon eens ben dat het onlogisch klinkt dat kruidvattesten een licht streepje geven bij de eisprong, heb ik het zelf wel een keer gehad. In de eerste cyclus voelde ik me opeens anders (zere borsten, hoofdpijn) en had ik een positieve kruidvattest. De dag erna nogmaals getest en negatief. Twee weken later werd ik ongesteld.
Al had ik niet de link gelegd dat het door de eisprong kwam, elke test geeft wel eens vals positief. Daarom wordt bv een HIV test dubbel uitgevoerd om zekerheid te geven.
Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt.

@tijger86 wrote:

@Tammy wrote:

Je zegt dat je ongeveer 2 weken geleden ongesteld bent geweest, ben je regelmatig ongesteld? Op een ander forum heb ik al heel vaak gelezen dat kruidvat testen 2 voor 5 euro een streepje geven bij een eisprong.

Hoewel ik met Rhiannon eens ben dat het onlogisch klinkt dat kruidvattesten een licht streepje geven bij de eisprong, heb ik het zelf wel een keer gehad. In de eerste cyclus voelde ik me opeens anders (zere borsten, hoofdpijn) en had ik een positieve kruidvattest. De dag erna nogmaals getest en negatief. Twee weken later werd ik ongesteld.
Al had ik niet de link gelegd dat het door de eisprong kwam, elke test geeft wel eens vals positief. Daarom wordt bv een HIV test dubbel uitgevoerd om zekerheid te geven.
Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt.

ik heb het dus op een ander forum ook paar keer gelezen dat kv zwtest positief test op lh...

EstHe, Toevallig dat we allebei zo’n gevoel hadden.

Ik had er alleen geen idee van dat jij je ook zo voelde.

Hoe was de echo??? Ben heel benieuwd!!!

(voor wie t niet meer snapt, we kennen elkaar van een ander topic)

Bij mij heeft de HA inwendig onderzoek gedaan;

baarmoeder is klein en hard en bij een zwangerschap zou die zacht zijn.

Eierstokken voelden ook rustig aan en een cyste schijnt heel normaal te zijn.

Als de klachten aanhouden moet ik me over een maand weer melden en in de tussentijd mogen we gewoon blijven proberen…

Lief dat jullie allemaal zo meeleven :-*

Vandaag dus naar de gyn geweest. Ik ben niet zwanger.

En ben ook best opgelucht, het zou gewoon heel slecht uitkomen (vandaag ook te horen gehad dat A óok zn baan kwijt is :roll: :evil:) Maar ik weet nu iig waar ik aan toe ben…

De kans bestaat dat er een innesteling is geweest, die het spiraal ‘net niet op tijd’ heeft tegengehouden. Dat zou een verklaring kunnen zijn waarom ik symptomen heb. Waarschijnlijker is een schijnzwangerschap :roll:

Mn lichaam houdt me gewoon volledig voor de gek dus, omdat ik me in mn hoofd heb gehaald dat ik misschien zwanger ben, en doet gewoon mee met het toneelstuk zeg maar :mrgreen: Ze vertelde ook dat er zelfs vrouwen zijn wél met een dikke streep positief testen. Hoezo verwarrend :roll:

Wel heb ik net een eisprong gehad, wat er dus op zou kunnen duiden dat de kruidvattest daadwerkelijk (heel licht welliswaar) ook op LH reageert.

Wave, jammer dat je niet zwanger bent meid :hug: afwachten maar…

EstHe, voor jullie fijn dat je niet zwanger bent!

Raar he, hoe je lichaam je zo iets wijs kan maken?!

Poeh, zit jullie ff niet mee qua werk…

Nou ja… Toch dan idd maar fijn dat je niet zwanger bent…