Ik weet het nu niet meer, wel of niet zwanger?? HELP!

Beste allemaal!

Ik weet dat dit een soortgelijk bericht is als dat jullie vast vaker hebben gelezen op dit forum (sorry daarvoor! ) :oops:



Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb 1 test thuis gedaan, super licht streepje (predictor) toen nog 1 weer predictor was puntje boven en beneden verder nix…toen 1 bij de huisarts ook een super licht streepje, bijna onzichtbaar, ik voel me moe en zo nu en dan misselijk, steken in me borst, soms want kramp bij me liezen…



Toen ik van mijn zoon zwanger was was ik onwijs misselijk en beroerd en had veel last van mijn HCG hormoon, maar ik kwam er toen ook na 6 weken achter dat ik zwanger was.



Zou het kunnen zijn dat ik dit keer gewoon minder last heb van het hormoon en dat ik gewoon heel kort zwanger ben?



Vanmorgen had ik wat lichtrozige afscheiding, en weer een negatieve test (etos)



Morgen krijg ik een bloedtest…ik wil gewoon niet ongesteld worden, en durf amper naar de toilet te gaan om dat k niet teleurgesteld wil worden!



Iemand ervaringen?

xxxx

De enige ervaring die ik heb is dat een streepje (hoe lichtroze ook) een streepje is en dus zwanger!



Sommige testen zijn minder gevoelig dan andere, ik heb geen goede ervaringen met etos testen.

Wel met Clearblue digitaal (dan komt er heel duidelijk te staan zwanger of niet zwanger) en met kruidvat, die geeft ook al vroeg een streepje.



Het kan zijn dat je nog heel weinig HCG aanmaakt en dat een test daardoor maar een heel licht streepje vertoont.

Maar er komt GEEN streepje als je niet zwanger bent…

dus… Gefeliciteerd!!! :smiley:

Hoi Hoi!

Ik hoop het zo!

Soms ben ik bang dat ik spoken zie, omdat ik het te graag wil…maar de huisarts gaat er toch niet om liegen om mij een lol te doen?

Ben benieuwd naar de bloedtest!

Hoop het echt! Bedankt voor je reactie!



-xxx-

Hoi, weet niet hoe licht het streepje was? Ik heb dinsdag positief getest met kruidvat test van 2 voor 5,-. Vandaag ook met Clear-blue digitaal en idd zwanger.

Zal er wel even foto bijdoen hoe mijn eerste test eruit zag, ook een licht streepje.

Spannend hoor, zal voor je duimen!

Hoi!

Nou het was nog wel lichter dan dat!

Ik weet het niet hor, heb pijnlijke borsten op dit moment en menstruatie blijft uit! Morgen bloedtest bij de huisarts! Ik denk dat ik inderdaad zo een kruidvat test ga halen vandaag!

(de test van de foto is dat een kruidvat test?)

-xxxx-

je kunt ook nog eens de predictor doen, omdat je die al eens hebt gedaan; als het streepje dan donkerder wordt heb je zekerheid van zwangerschap. Is er geen streepje dan zal het heel vroeg mis zijn gegaan, wat we natuurlijk niet hopen! Succes!

Klinkt toch allemaal echt wel als een zwangerschap hoor, ben je al lang bezig zonder anti-conceptie?



Etos testen heb ik geen ervaring mee, predictor heb ik vaker gehoord dat men er laat positief mee test.

Ik heb deze kruidvat testen gekocht omdat ik gehoord heb dat ze betrouwbaar zijn, ze vrij gevoelig zijn én ze niet zo duur zijn :wink:



Die van de foto is dus idd een kruidvat test.

Zitten in een wit doosje met roze erop en kosten 5,- (zitten er 2 in).

Ben echt blij met jullie antwoorden,



Mijn menstruatie is ALTIJD op tijd en nooit uitgebleven, zelfs niet bij hevige stress en voel me sommige dagen ook echt onwijs zwanger :slight_smile:



Ik denk zelf dat het nog een onwijs vroege zwangerschap is, ik ga straks een kruidvat test proberen, maar zo bang dat het tegen valt. Morgen heb ik een boedtest bij de huisarts en uitslag schijnt binnen een uur bekend te zijn. SPANNEND!



En dat het hormoon laag is op dit moment zou best kunnen aangezien ik ook niet extreem last heb van zwangerschaps kwaaltjes. Had net wat krampjes in me liezen zeg maar, en verder pijn aan me borsten, me zoontje vind het nogal leuk om eraan te zitten als hij moe is maar doet nu gewoon pijn :frowning:



Hoop dat alles goed komt, ik denk op het moment een beetj 50-50

me menstuatie blijft niet zomaar uit, en ben nietv oor niets misselijk, honger, pijn me borsten etc…



Hou jullie op de hoogte!



-xxx-

Ben inmiddels al een jaar bijna zonder anticonceptie, heb 1 miskraam gehad.







@Amaya wrote:

Klinkt toch allemaal echt wel als een zwangerschap hoor, ben je al lang bezig zonder anti-conceptie?



Etos testen heb ik geen ervaring mee, predictor heb ik vaker gehoord dat men er laat positief mee test.

Ik heb deze kruidvat testen gekocht omdat ik gehoord heb dat ze betrouwbaar zijn, ze vrij gevoelig zijn én ze niet zo duur zijn :wink:



Die van de foto is dus idd een kruidvat test.

Zitten in een wit doosje met roze erop en kosten 5,- (zitten er 2 in).

ik zie aan je onderschrift dat je zwanger bent.

Van harte proficiat.

Heb je de kruidvat test al gedaan?

Ik heb met zo’n test op dag 25 al positief getest :inlove: Dus gevoelig is ie zeker :thumbup: succes!

Ik ben w.s. ook iets vroeger geweest met testen heb geteld vanaf de dag dat vorige maand mijn menstruatie echt doorzette, maar eigenlijk heb ik vrijdags mijn eisprong gehad volgens de ovulatietesten…

Als je dan verder telt, heb ik dus getest met 3weken +4 dagen.



Ben ook benieuwd hoor heb je nog met KV getest?

Hoi hoi!

nou heb met KV getest hor…nix!

MAar op me ene test is echt een licht streepje, en met die van de huisarts ook…

Ik denk dat ik gewoon HEEL vroeg ben met testen!

Morgen de bloedtest maar afwachten, spannend! hoop het zo!

Dus duimen everybody!

xxxxx

:hug: :hug: wat een onzekerheid zeg!

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en dat je nog te vroeg bent met testen :pray: :pray:



het kan echter ook een zwangerschap zijn geweest die helaas in het prillen begin is mis gegaan en dat eerdaags toch een “menstruatie” komt :shifty: zelf ook 3 vroege mk gehad, steeds een heel licht streepje maar het mocht niet goed gaan helaas…

Ik ga gewoon hopen dat als ik morgenochtend de bloedtest heb gebeld, dat ik dan een positieve uitslag krijg…Zo niet dan gaan wij er gewoon weer voor!



(tis zo makkelijk gezegd maar voeld zo vreselijk!)



Zal hier morgen een berichtje plaatsen zodra ik de uitslag heb!



Gr. Ria

ik duim voor een positieve uitslag hoor meid!! :pray:

Hoi Mensen!

Nou ben voor de bloedtest geweest! Was Zwanger…

Helaas een vroege miskraam gekregen…

Bah voel me echt verschrikkelijk…



xxx

:hug:

Spannend!

:hug: ik was er al bang voor gezien mijn persoonlijke ervaringen :cry: . Wat rot meid!!! Sterkte en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn van een mooi wondertje :hug: :-*