ik weet het even niet meer......

sinds ik ben gestopt met de bv, nu 2 weken geleden, slaapt ons meisje zooo slecht en is ze zo onrustig ik ken haar niet terug.



ze huilt heel erg veel, en wordt snachts wel 3 a 4 keer wakker,



we weten eigenlijk niet meer goed wat we ermee moeten



ze huilt nu ook al een half uur onbedaarlijk,

maar ik kan haar even niet meer bij me hebben.

:cry:

Krijgt ze misschien geen tandjes?

ja zaten we aan te denken. maar voel of zie nog niets

Pete had er nooit zoveel last van, maar Luc en Stan konden echt dagen of soms wel 1 of 2 weken vantevoren onrustig worden. Meestal deed ik dan Dentinox op het tandvlees insmeren en vaak ook een pcm zetpil voor het slapen.

dentinox smeren we en gisteren avond en nu ook een zetpil. maar gisteren had ze ook 39.9 koorts

Mijn kids hadden ook vaak koorts bij tandjes-op-komst, maar ze kan ook een ooronsteking hebben of een virus?

we zijn toevallig maandag bij de ha geweest, omdat ze constant met haar hoofd schudde en aan haar oortjes zat, maar alles was schoon.



haar billen zijn ook knalrood zag ik net.



dus…zullen het toch de tandjes zijn?



en dat bij mn derde, nou de andere 2 hebben dat nooit zo extreem gehad.



als het zo iss hoop ik dat er 4 ofzo tegelijk komen :?

Doorkomen van tandjes kan je hoofdpijn/kaakpijn van krijgen en dat kan richting oren trekken. Ook rode billetjes komen vaak voor, omdat ze meer speeksel aanmaken.

we hebben de hele nacht met haar opgelopen en ze heeft de hele nacht geschreeuwd.



vanochtend naar de huisarts geweest en ze heeft een fikse keel ontsteking

ahh wat zielig! Dan weet je iig waar het vandaan komt. Beterschap met je kleine meid!