Ik weet het even niet meer

Laatste paar dagen is Lynn erg onrustig, vandaag wil ze om het uur/1,5 drinken. Als ze drinkt valt ze na 5 min in slaap zodra ik haar ook maar in bed leg dan is het gelijk brullen en zoeken. Als ik haar dan aanleg is het een paar slokjes drinken en dan valt ze weer inslaap.

Dit was maandag ook zo , gister liet ze netjes ongeveer 3 uur tussen de voedingen maar 's nachts was het weer bal. Slecht in slaap vallen, na de voeding van 22.00 heeft het wel een uur geduurd voordat ze rustig was. Aan de borst in slaap vallen en dan in haar wiegje huilen en zoeken. Dan weer paar slokjes om weer in slaap te vallen

Nu heeft ze net 10 min gedronken en valt dan in slaap bij mij maar zodra ik haar weg leg is het huilen en zoeken. Ze heeft wel ontzetende zuigbehoefte maar de speen pakt ze heel slecht.

Ik dacht maandag ze zal een regeldagje hebben maar het duurt nu al een 3 dagen. Heb voeding zat want zodra ze zuigt en los laat spuit de melk eruit

Tjah ik kan alleen zeggen dat ik het herken. Het kan ook klusteren zijn.

Mijn dochtertje had dat s,avonds heel erg, die wou alleen maar drinken en dan in slaap vallen. Toen ze een maand of twee was werd ze soms zelfs boos wanneer er melk kwam want dat wou ze niet. toen heb ik mijn strijd tegen een speentje maar gestaakt.

Ik kan alleen zeggen dat het overgaat en dat je je gewoon moet laten meevoeren hierin. Gewoon lekker de hele avond met haar op de bank/bed liggen. Ik kon als ik liggend voedde ook vaak weg sluipen :mrgreen: .

Kan me alleen maar aansluiten bij Samara.

Maar ik zie dat Lynn bijna 3 weken is en dan heb je ook regeldagen. En dat kan echt een paar dagen duren meid. Sterker nog ik denk dat het vaker een paar dagen duurt dan eens een keer een dagje.

Mijn advies is ook dat je er het beste in mee kunt gaan en proberen je er niet te druk over maken. Ze heeft nu die behoefte. Voor haar is het ook niet makkelijk, de wereld zo nieuw, die behoefte aan mama en drinken. Het is voor jullie beide zwaar.

Eventueel zou je haar nog in de draagdoek bij je kunnen houden zodat je wel iets kunt doen.

Hier heeft M. nooit meer de speen gewild. Ik ben daar mee gestopt.

Verder weet ik nog dat ik best nog wel een tijdje het bedje voorverwarmd heb. Ondanks dat ze van april is en we niet zulke koude dagen hadden en ze op zich haar temp goed zelf reguleerde. Als ik haar dan in een warm bedje lag dan wilde ze het nog wel eens accepteren. Schijnbaar vond ze een koud bed gewoon niet zo lekker.

Verder even mijn complimenten dat je vol houdt Karin! Ik herken zoveel in hoe M. was (echt ik had dit bericht maanden terug kunnen schrijven) en het is gewoon echt pittig. Ik schreef het al aan Noor of Bianca… bv geven is topsport hoor. Zeker met dit soort dagen (en ik was soms dan best weleens boos of jaloers op mijn man omdat die niet de hele tijd met een kindje aan de borst zat… :oops: )

ja idd soms denk ik als me vriend aan het zuchten is om iets pff je moet eens willen ruilen met die bv en jij slaapt snachts en ik niet :twisted:

Hoi Karin,

Je berichtje is al van een paar dagen terug, dus wellicht is mijn antwoord inmiddels overbodig.

Het klinkt alsof je kindje in slaap valt wanneer de melkstroom minder wordt. Je kunt d.m.v. borstcompressie zorgen dat de melkstroom op gang blijft.

http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/borstcompressie.html

Hier kun je meer lezen over borstcompressie en hoe je dat toe kunt passen.

Groetjes Fem

het gaat de laatste 2 dagen erg goed. Drinkt ongeveer 15 min, eerst 10 min dan verschonen en dan nog 5 min soms langer.

""s avonds komt ze wel vaker maar dan clusters ze en heeft gewoon mama honger.

Ik geef me er maar aan over en laat haar drinken wanneer ze wil. Ben het alleen niet gewend Ivan dronk lang niet zo vaak die ging pas na 3 maanden clusteren.

En ze ligt s avonds in een bakerslaapzak dat is een enorme verbetering ze is veel rustiger s avonds met inslapen

Fijn dat het weer beter gaat meid!

Hey Karin,

Fijn dat het zo goed gaat! Maf he… dat dit kindje het toch weer anders doet dan wat je met je andere kindje gewend was. Zo zie je maar weer, elk kindje is uniek.

Groetjes Fem