maar mijn kind is écht het liefste van de hele wereld!!!
Mijn man heeft een aandoening die helaas weer opspeelt. Dat houdt voor ons, mij en de meiden, in dat we op onze tenen moeten lopen omdat hij kriegel is van de pijn en mijn hele woonkamer op de kop staat omdat hij zijn pc op de salontafel heeft staan om liggend vanaf de bank toch te werken voor zijn baas.
Omdat er nu dus ook allerlei snoeren door de kamer liggen, in de loop, is het niet handig om Benthe rond te laten lopen.
Ik heb dus de box neergezet, waar ze al anderhalf jaar niet meer inzit!!!
en mijn lieve schattebout zit dus nu al twee dagen weer in de box en ze werkt zo goed mee… Speelt heerlijk en “helpt” haar papa met werken, met haar kapotte muis en muismat in de box…
Ik ben zo blij dat ze dit wil, want het is al zwaar om dit mee te maken. ( begrijp me niet verkeerd: voor mijn man is het het ergste, want hij heeft de pijn, maar wij de stress…)
Als ze niet in de box zou willen, zou ik helemaal niet weten hoe we dit voor de achtste keer moeten doormaken…
Dus ja, ik zeg het nog maar eens: Benthe is de liefste van de hele wereld!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Met recht:inlove: Sterkte voor jullie :hug: !
Wat zwaar voor jullie! veel sterkte en beterschap :hug: en een :-* voor je meisje :inlove:
Dat zie je al aan de foto in je avatar, echt een lieverd.
Sterkte hoor, voor jullie allemaal :hug:
Wat een lieverd heb jij zeg! Fijn dat je kindje dit goed aanvoelt.
Geef haar maar een extra knuffel van mij.