ik vroeg mij net iets af,....

:lol: :stuck_out_tongue: is hier een speciale reden voor? zijn we laat? of juist heel erg vroeg? zijn we anti kerst? :think:

of is het nog steeds sinterklaas maar woon ik in een uithoek waar de sint gewoon al erg vroeg vertrekt? :mrgreen:

(staat ook vast wel in het verkeerde lijstje,… maar ja, DIT hield mij net even bezig)

Er is een plaats in Friesland waar sinterklaas in geloof ik februari word gevierd.

( tenminste zoiets dacht ik)

Mischien blijft het speciaal voor die mensen staan?

Volgens mij is het, zo lang als S&P het topic kwamen vergezellen, niet anders geweest dan dat ze net ff te lang bleven hangen… :lol:

@ollie wrote:

Er is een plaats in Friesland waar sinterklaas in geloof ik februari word gevierd.

Correctie dat is sint Piter.

In dat geval kan zwarte piet mischien die mijter opkrijgen

@ollie wrote:

dat zou wel SUPER sociaal zijn van onze KOK beheerders! :mrgreen: :thumbup: Ik zeg, laten staan dan! tot februari! :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Volgens mij is het, zo lang als S&P het topic kwamen vergezellen, niet anders geweest dan dat ze net ff te lang bleven hangen… :lol:

Heel begrijpelijk natuurlijk, van leuke gulle vriendelijke mensen neem je altijd lastig afscheid :mrgreen:

@ollie wrote:

@ollie wrote:

Correctie dat is sint Piter.

In dat geval kan zwarte piet mischien die mijter opkrijgen

Ik zou zeggen, ik weet daat niets van en woon er al mijn hele leven :lol:

ik vroeg me het vandaag ook al af,

vind het zo raar deze :lol: :stuck_out_tongue: hier op de pc

nog geen meter van me af een mooie boom

kunnen ze niet worden vervangen door een kerstmannetje en kerstvrouwtje?