Ik vraag me af..

… hoe je eigenlijk al die tekstjes in hele kleine lettertjes kunt lezen die mensen soms in hun bericht tikken? Is daar een trucje voor, want mij lukt het soms alleen door enorm te turen? Nu voegen ze die natuurlijk ook ‘stiekem’ toe, maar toch :wink:

Volgens mij blijft het bij turen, en anders kan je altijd de tekst even kopieren en dan op groter lettertype zetten :smiley:

Die hele kleine lettertjes kan ik ook bijna niet lezen hoor :wink:



kijk maar

je doet oor een gedeelte of je hele tekst te selecteren en dan vervolgens lettergrootte kiezen, dan krijg je die verschillen… :wink:

Gewoon op ‘quote’ klikken bij het betreffende berichtje.

Je ziet dan alle tekst van dat berichtje, inclusief de kleine lettertjes, in normale grootte :wink:

Zodra je het gelezen hebt klik je gewoon op ‘vorige’. Dan kom je weer in het topic zonder dat je daadwerkelijk gequote hebt, maar je weet nu wel wat er geschreven is :mrgreen:

Als je dus bij mijn berichtje op ‘quote’ hebt geklikt, kan je nu duidelijk lezen wat hier staat :lol: :lol:

Of kopieren en plakken in Notepad oid (errmm kladblok of Word ofzo)

Maar op ‘quote’ klikken gaat sneller :mrgreen:

Ctrl++



Dat is het allersnelst

Tuut Tuuuutttttttttt



Joepie wint! :mrgreen:

Als ctrl++ werkt, wint Joepie inderdaad :lol:

Maar bij mij werkt dat niet en dan is ‘quote’ wel het snelste :mrgreen:

Herstel: ctrl++ doet het wel bij mij, maar daarvoor moet je met firefox op internet zitten.

Dus met IE blijft toch de ‘quote’ nog het snelste :mrgreen:

@@ntoinet wrote:

Herstel: ctrl++ doet het wel bij mij, maar daarvoor moet je met firefox op internet zitten.

Dus met IE blijft toch de ‘quote’ nog het snelste :mrgreen:




Huh? Zijn er nog mensen die met IE surfen dan? 8)

Yep :oops:

Ondanks dat firefox ook gewoon op mijn computer staat, gebruik ik toch IE nog het meeste. Ik zit er denk ik een beetje aan vast geroest :mrgreen:

@ruud wrote:

Tuut Tuuuutttttttttt



Joepie wint! :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Thx Antoinet, dat is idd een heel handige oplossing!



En idd… hier ook IE hoor :oops:

Antoinet, ik vind jouw trucje het best :thumbup: En ik maar turen en kijken :roll: