ik voel nog niks.

ja de titel zegt het al,ik voel de baby nog helemaal niet :?

terwijl ik bij iwan en amber het al rond de 15 weken voelde.

Bah…ga ik me toch weer zorgen lopen maken he.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Kan ook zijn dat je placenta anders ligt nu. Dan kun je de baby ook later pas voelen.

Ik voelde Hieke denk ik rond de 18/20 weken… placenta aan de voorkant…

ik voelde bij allebei mn zwangerschappen met 14n duidelijk het kindje en nu ook nog niet.

Kan inderdaad met de ligging van de placenta te maken hebben, of misschien wel een heel rustig baby’tje :pray: :wink:

en je baarmoeder zet sneller uit waardoor je kindje meer plaats heeft nu dan je eerste kindje.

iedere zwangerschap is anders maak je geen zorgen nog meid!!!

Bij youri voelde ik het met 16 weken

en bij tara (de 2e dus) pas met 19 weken.

Ik zat me ook al druk te maken, want ik denk al weken wat te voelen maar ik vond het nog steeds niet echt duidelijk. Maar goed, hier sinds afgelopen dinsdag ook pas echt duidelijk schopjes. :inlove:

Hier vanaf 18 weken dus, de eerste voelde ik duidelijk vanaf 19 weken.

Hier bij de eerste pas met 19/20 weken en nu bij de tweede zelfs later pas dat ik iets voelde…placenta lag beide keren voor

Bij mn zwangerschap met Loek voelde ik hem met 19 weken en met Fieke voelde ik haar

met 14 weken en nu was ik ook heel onzeker en wetende dat ik n voorliggende placenta heb

Ik voel de kleine niet of nauwelijks en ik ben bijna 19 weken zwanger dus niet heel ongebruikelijk :wink:

Komt vast goed meid :thumbup: Wanneer mag je weer naar de vk/ gyn ?

Ik voelde beide kindjes niet voor de 18/20 weken. (placenta niet aan de voorkant) en dat is heeeel normaal volgens de vk hoor. Geen zorgen!

Pfffffff ben dus niet de enige :slight_smile:

Weet je je gaat er zo vanuit dat alles net zo zal gaan als de vorige zwangerschappen.En ja als je dan nog niks voelt ga je je wel ongerust maken.Ik mag gelukkig 22 januari voor de 20 weken echo :dance:

Meiden bedankt voor jullie reactie’s :-*

deze voelde ik pas met 23-24 weken… terwijl t de 2e baby is…

toen telde ik de dagen af en nu mag t afentoe wel wat rustiger :wink:

de ligging van baby , placenta en je eigen dikte van je huid heeft er ook veel mee te maken…