Ik vind het zooo erg

:?

Mijn jongste wordt over ruim 2 maanden 2 jaar. Dit betekent dat hij van de babygroep op het kdv over moet naar de kleutergroep.

Maar hij heeft zulke leuke leidsters…Ze zijn gek op hem en hij op hen…

Eigenlijk wil gewoon dat hij daar mag blijven. Dit kan helaas niet, maar ik vind het zo erg…

Ik wilde het alleen even kwijt… :cry:

:hug:

Lijkt mij ook vreselijk…ook als juf…dat is 1 van de redenen dat ik voor verticaal kies…heb ik ze lekker 4 héle jaren :inlove:

Maar het zal even wennen zijn maar hij ziet ze wel nog hé en waarschijnlijk is hij er straks onwijs aan toe om met grote kids te rousen :wink:

:-*

Jammer is dat he. Ik had dat ook met Lucas maar op de peutergroep waren ook weer hele leuke leidsters. Maar ik vond het ook moeilijk.

Gelukkig heeft Isa dan nog 1 1/2 jaar te gaan :mrgreen:

Tuurlijk zijn daar ook leuke leidsters :hug: Bij een vriendin van mij was het eerder dit jaar ook zo ver. Die kleine heeft daar overigens wel even voor z’n plekje moeten ‘vechten’ dus het gaat helaas niet zonder slag of stoot. Haar kindje heeft in het begin echt nachtmerries erover gehad en wilde soms helemaal niet meer na de creche. Nu is het al lang over natuurlijk en vind hij het helemaal geweldig om met de “grote jongens” te mogen spelen. Maar ik dacht ik deel dit alvast even met je zodat je weet wat er eventueel kan gebeuren. :hug: