Ik vind het wel leuk...

Dat Quentin nu meer en meer zelf aan begint te geven dat z’n broek uit moet, omdat hij moet ‘passen’ of ‘poepen’… :mrgreen:



Het is al even dat hij, zodra ik naar de wc ga, met mij meegaat… En terwijl ik dan op de wc zit, pakt hij vast wc-papier om m’n benen af te vegen… :lol:



We zijn hem nu ook aan het wennen aan alleen een onderbroekje aan i.p.v. een luier. Of zelfs helemaal niets. Hij trekt de luier nu dus ook zelf uit… Vanmorgen wilde ik z’n pyama-broekje uit doen… Zat z’n luier bijna aan z’n knieën… En hij had gepoept… :shifty:



Vorige week heeft hij ook 4 uur zonder luier bij m’n moeder in de tuin rondgehuppeld… Zónder ook maar iets te doen… :shock: :dance:



Op een gegeven moment liet hij -terwijl we nog bij m’n ouders waren- merken dat hij moest plassen en riep ‘uier!’ (lees: luier). Dus ik met hem naar de wc, en hem erop gezet. Hij zat mij met GROTE ogen aan te kijken, en begon te lachen… :inlove: Maar er kwam niks, dus weer eraf… Even later riep hij weer: ‘uier!’ en kwam hij zelf met een luier aanzetten… Ik die luier omgedaan, en hij wilde bij mij op schoot. Twee minuten later wilde hij z’n luier weer af, en wat denk je… Hij had geplast! :dance:



Nog geen vijf minuten later… Gaat hij ín het badje zitten waar hij 's middags in had zitten badderen (het badje was leeg). Zit hij ons aan te kijken, kijkt alsof hij moest poepen, en roept ‘blègh’… :mrgreen: Aangezien we nog bij m’n moeder waren, zei ik: ‘Ma, veel plezier!’ :lol: Bleek dus dat hij ín het badje was gaan zitten om te plassen… :shock: :dance:



En gisteren hebben we hem dus 's avonds een tijdje in z’n blote kont door het huis laten banjeren, op een gegeven moment met onderbroekje aan. Mijn vriend en ik hoorden opeens: ‘oh-oh’ en wij keken… Jawel, had hij geplast… Maar geen luier om, dus op de grond… :mrgreen: Hierna nam ik hem mee naar de wc en heb hem erop gezet…



Hij vindt het wel helemaal geweldig, zo lijkt het! :inlove: Ik ga dalijk een potje kopen, en deze neerzetten. Kijken hoe lang het duurt voordat hij erop gaat zitten… :inlove: Morgen heb ik de hele dag om het uit te proberen, dan ben ik lekker vrij… En… Volgens mij vindt m’n vriend het nog véél leuker dan Quentin en ik bij elkaar, want ik hoorde hem gisteren de hele tijd grinniken… :mrgreen: :inlove: :lol:



Kleine jongens worden groot… :shifty:

Hij weet dus wel wanneer ie moet! Ik zou zeggen! Lekker doorzetten met alleen een onderbroekje aan!! Toppie meid! :thumbup: