Ik vind het jammer

dat er zo weinig mensen een kaarsje hebben aangestoken in het topic welke Bietje heeft aangemaakt bij vlinderpraat.



Vanavond (9 december 2007) om 19.00u: ‘Children’s Memorial Day’.



Moest het gewoon even kwijt.

Ik kom nooit bij Vlinderpraat… en met mij veel mensen denk ik :hug:



Zal meteen even gaan kijken :-*

Ik gedenk de vlindertjes op mijn manier en op mijn tijd…



Zo’n dag zegt mij niets…



De oma van Mark wil altijd dat we op de sterfdag van zijn opa mee gaan naar zijn graf en dat doen we nooit. Ik denk genoeg aan zijn opa en daar gaat het toch om

@Nicje wrote:

Ik kom nooit bij Vlinderpraat… en met mij veel mensen denk ik :hug:



Zal meteen even gaan kijken :-*




ik eerlijk gezegd ook nooit :oops:

Misschien had de aankondiging dan beter even in huiskamer gekunt?

Als ik het geweten zou hebben, zou ik zeker een kaarsje gebrand hebben, wat ik nu dus alsnog morgen doe.



Maar, hoe zwak ook, ik kom bewust niet bij vlinderpraat, want ik help mezelf gigantisch over de *** na daar gelezen te hebben. Ookal weet ik dat ik er veeeeel mensen zou moeten steunen, ik ben er dagenlang naar en angstig van.

@Anne-marie wrote:

@Nicje wrote:
Ik kom nooit bij Vlinderpraat… en met mij veel mensen denk ik :hug:

Zal meteen even gaan kijken :-*


ik eerlijk gezegd ook nooit :oops:




hier het zelfde :oops:

Ik heb een kaarsje hier in mijn huis aangestoken, is toch ook prima?

ik kom er nooit eerlijk gezegd…ik zal eens gaan kijken.

Heel jammer inderdaad maar wel begrijpelijk. Niet iedereen leest bij vlinderpraat, ik heel soms. Ik heb het topic gemist.

@joseetje wrote:

Ik heb een kaarsje hier in mijn huis aangestoken, is toch ook prima?


Ik ook

ik kom ook bijna niet in vlinderpraat :oops:



Als het in huiskamer geplaats zou worden zou ik zeker een kaarsje hier en thuis hebben opgestoken, ken jammer genoeg genoeg vlindertjes :frowning:

ik heb het topic over het hoofd gezien denk ik :oops:



als ik hem gezien had had ik zeker weten wel een kaarsje aangestoken :slight_smile:

Ik herdenk kinderen op mijn eigen manier…Een virtueel kaarsje op een afgesproken moment zegt me niet zoveel en ik hoop dat ouders ook weten dat dat niet betekent dat ik niet bij hun verdriet stil sta.

ik ben zelf moeder van een overleden kindje en ik kom er zelfs nooit hoor dus schaam je alsjebliefd niet…zo’n dag doet mij persoonlijk ook niets hoor…ik denk aan thomas waneer ik wil en op mijn eigen manier en als ik eens de behoefte heb om zijn topic te lezen dan ga ik er wel heen.dan huil ik even flink en kan ik er weer tegen…er is dus niets om je voor te schamen meiden… :-*

@merel33 wrote:

ik ben zelf moeder van een overleden kindje en ik kom er zelfs nooit hoor dus schaam je alsjebliefd niet…




Hier precies hetzelfde,ik kom maar af en toe bij vlinderpraat.

Ow jee, ik heb het ook helemaal niet gelezen; vorig jaar hebben we ook zoiets gedaan en toen branden er hier zéker kaarsjes! (ik kom ook niet zoveel in vlinderpraat…)

Hier brandde thuis een kaarsje…