Ik verveel me....

hier zal het vandaag in elk geval geen verveleln worden, want mijn kerstlampjes zijn kapot gegaan, dus moet vandaag nieuwe halen.

en aangezien er zo’n 20 cm sneeuw ligt, zijn we denk ik wel even onderweg :mrgreen:

hier ook, ga zo naar appie happie XL, laatste kerstinkopen doen…

moet dus voor 2 huishoudens vanalles halen…

vanmiddag voorbereiding op het kerst-eten voor mijn pa…

maar ik zag net dat mijn auto ingesneeuwd is…

geen verveel dag dus, :angel:

en ik wilde vandaag eigenlijk zoooo graag met sophie naar het glazen huis… nu sstaat hij zo dicht bij en ben ik er, door het weer, nog steeds niet geweest.

en dat gaat hem vandaag ookn iet worden, want het is echt niet normaal meer hier…

succes met kerstinkopen doen! hier belde mijn zusje net, (werkt bij de supermarkt) of ze iets voor mij mee moest nemen, want het was nu al loei druk.

hier nog steeds zin aan het vergaren om naar buiten te gaan. sophie heeft nog geen zin om zich aan te kleden, dus heb nog een goed excuus.

@Gemmama wrote:

Haha pas op hoor ze hebben ze in zulke leuke kleurtjes, je wordt er hebberig van :wink:

Je hebt ze bij Daffo Dille en de Babykraam, ze zijn van babyboum!

Bedankt voor de tip! zo ze mogen wel wat kosten zag ik… maar wel geweldig dus wie weet toch 1 voor de kleine man.

@knipoogje1983 wrote:

hier nog steeds zin aan het vergaren om naar buiten te gaan. sophie heeft nog geen zin om zich aan te kleden, dus heb nog een goed excuus.

En inmiddels al wat ondernomen???

Ik ben vanmorgen er al uit geweest voor de laatste kleine boodschap en een aantal dingen in huis gedaan. Nu even lekker niets doen… en zo het eten voor bereiden…

Pearlie hoe is het met je enkel??? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@Gemmama wrote:

Ik heb het 1 keer gehad, toen had ik tot 23.59 uur dienst, lag echt net te slapen belden ze om 23.57 :wall: :wall: :wall: Natuurlijk hartstikke leuk als je er eenmaal bent hoor, maar mennn om dan je warme bedje uit te komen, door de dichte mist de weg op de gaan kost net even wat meer tijd…maar ach als er dan weer een mooi mensje geboren wordt is het het natuurlijk dubbel en dwars waard :inlove:

daardoor ben ik met dat mooie beroep gestopt, was verschrikkelijk kriegel tijdens het op wacht staan en niet weten waar aan toe te zijn. heb het 7 jaar met veel plezier gedaan… maar hoe doe je dat met kinderen, het leek mij niet te combineren.

@biebie wrote:

@knipoogje1983 wrote:

En inmiddels al wat ondernomen???

Ik ben vanmorgen er al uit geweest voor de laatste kleine boodschap en een aantal dingen in huis gedaan. Nu even lekker niets doen… en zo het eten voor bereiden…

jaja, we zijn ondertussen al naar de winkel geweest, en hebben daarna samen een sneeuwballengevecht gehouden :slight_smile: al met al zijn we 2,5 uur buiten geweest, dus daarna was het wel wer genoeg…

nog even snel met en doekje beneden over de meubels gedaan, en tja, nu zit ik maar weer even te zitten :smiley:

ondertussen alles in huis… enkel gaat goed… alleen mijn bekken hebben ook wel een dreun gehad…

zit nu heerlijk op de stoel in de keuken te kokkerellen

jaa ik voel het aan mijn water…

Wilde vandaag een hoop doen…

maar tim loopt nog in zijn pyama :oops: