Hier nog geen sneeuw… komt vanaaf wel…
Maar jaaa heb mijn huis schoon, boodschappen uitgepakt…
Al mijn mama taken voldaan :mrgreen:
Nu soep met stokbrood…
Allemaal een “fijne ik verveel me” avond !!!
hahah
aangezien vanavond alle kids hier zijn, zal het weinig vervelen worden
denk eerder dat het triviant jeugd spelen word hihi
Ik moet nu ff lasagne in elkaar flansen…
De cake-taart was super lekker :drool: , hebben de helft opgegeten en maken 'm zaterdag nog eens! :lol:
en dit moet even van zoon:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hahahaha
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik even mee
hahahaa ligt hier iemand dubbel!
en verder vindt hij je playmobielplaatje erg mooi!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hihi
die playmobil stal staat hier op de kast
is de kleine versie
is ook leukkkkkk
:dance: :lol: :dance: :lol: :dance:
Inderdaad leuk!
Ik zoek nog een leuke speelstal.
Zou het liefst de houten van Ostheimer hebben maar die is duuuuuuuuuuur! :roll:
:lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol: :dance: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
deze kleine versie is uhm 15 cm hoog ?
de grote versie van playmobil is ook erg mooi
maar die heeft Jan bij zijn vader staan
nou, ik hoop dat mijn gevoel voor momenteel, geen voorbode is van hoe de dag gaat verlopen, want denk dat ik dan alleen maar achter de pc vandaan kom voor het hoognodige…
:? :oops:
goeieeeeeemorgen… ik schuif ook ff aan… ik verveel mij nog niet maar het komt regelmatig wel eens voor…
straks kerstboodschappen doen met manlief ja ja om 8 uur want vanavond gaat het niet en morgen is ie nog niet vrij.
en vanmiddag een poging doen om de keuken op te ruimen… en dat gaat niet zo makkelijk meer want kan niet lang staan… en de achterstallige schone was opvouwen… wat maar ligt in wasmanden… word tijd dat dat in de kast word verwerkt… bleeghh
Mijn huisje is weer helemaal netjes,
vanmorgen om 6 uur de laatste was weggewerkt…
en zo de grote kerstinkopen doen!
Dan mag ik lekker niks doen… :mrgreen:
nou, ik ook al actief geweest ondanks geen zin. de bovenverdiepings is gepoetst, de bedden zijn al verschoont, en sophie en logeetje hebben al lekker in bad gezeten, en ontbeten.
nu dus maar weer tijd voor ene kopje thee, want be me toch een partij moe
@Gab wrote:
haha hedwich… tis idd wel erg leuk bezoek… :inlove:
zal hem alvast een stille hint geven…
tis koud binnen…
of zoiets…
En nog warm geworden :mrgreen:

Anyway, ik verveel me 8)
Maar genoeg te doen :shifty:
nu moet ik verplicht vervelen… enkelband verrekt… ging er door heen in de sneeuw
:hug: :hug: :hug:
ah pearlie, dat is balen zeg :hug:
Iemand toevallig een rolletje behang over :twisted: Het verveeld me dat die kleintjes telkens ruzie maken :evil:
Als je bezig blijft duurt de dag veel minder lang ben ik achter, gek he :shifty:
Pearlie, auw :hug: :hug:
Ik ga weer verder, moet nog even de was ophangen en zo eten koken. Vandaag een lekkere dag gehad dus :mrgreen:
Woont iemand van jullie in Friesland? We gaan morgen en hopen zo dat we daar wel kunnen schaatsen! Hier in Almere is gewoon geen ijsbaan, dat geloof je toch niet. In elk minimeuterig dorpje in Friesland heb je een ijsbaan en in Almere gewoon niks :evil:
lelystad heeft wel ijsbaan
wat ik begrepen heb word daar op meerdere plekken geschaatst