ik verveel me, hebben jullie dat ook?

ik heb een dagje vrij en ik weet niet wat ik er mee moet

haha ik heb het iedere dag druk met heen en weer vliegen en met de gastkindjes en denk dan altijd van owwww dat zou ik eignelijk nog willen doen maar heb er geen tijd voor.

nu heb ik het vandaag rustig heb alleen mijn jongste 2 kindjes thuis en die slapen nog errruggg veel en nu weet ik toch niet wat ik met al die tijd moet.

zit nu al de halve dag een beetje rond te zwerven op kok en ben ondertussen nog mijn groentesoeppie aan het maken maar dat was het wel zo’n beetje.

pfff hebben jullie dat ook dat als je het druk hebt graag tijd wilt om dingen voor jezelf te doen en als je die dan hebt het er toch nog niet van komt

nou ja haha deze dag is alweer een heel eind om morgen mag ik weer drukdrukdruk wezen :mrgreen:

Ik ben huismoeder maar ik heb geen last van verveling :think:

Sterkte met deze dag uitzitten :?

Ik ben ook huismoeder en ik verveel me nooit meer

Altijd wel wat te doen en s avonds blij dat ik met de voetjes omhoog kan

Je beschrijft iets heel herkenbaars: genoeg te doen, maar als twee kids slapen begin je zo weinig :mrgreen:

heb ik idd ook wel eens last van eerst bij jezelf denken goh als ik een dag vrij heb ga ik dit of dat doen en vervolgens als je dan een dag vrij hebt ga ik of andere dingen doen of er komt niks uit mijn handen

Ik ben jaloers. Ik verveel me nooit, ik zou willen dat ik die luxe had !