Ik verveeeeeeeel meeee!

Zooooo! Is het mooi weer, kan ik niet meer lekker wandelen of zo, dat trekken mijn bekken en liezen niet meer. De tuin is een puinhoop, zijn druk de zolder aan het verbouwen dus heeft even geen prioriteit. Dus daar kan ik ook niet echt in nu zonder me dood te ergeren en toch maar het gras te gaan maaien. Bovendien staan de meubels al de hele winter buiten dus om daar nou op te gaan zitten werkt niet. We wonen aan het water dus Jim moet constant in de gaten gehouden worden dat ie niet de sloot in wandelt en dat trek ik ook niet meer echt. Dus zit ik binnen met dit mooie weer en ik verveel me echt een ongeluk. Zie al weken niet veel meer dan de muren van ons huis, hub en Jim en 1x per dag even 5 minuten het hondenveld. Verder eigenlijk weinig van familie en kennissen gehoord of gezien… dus ben het nu wel zat hier thuis :roll:

balen is dat



heb je nergens een leuk bankje in de buurt?

lekker ff voor je uit staren, in het zonnetje?

of een leuk terras waar veel mensen voorbijlopen?

lekker mensen kijken

vreselijk ja… wel dingen willen doen maar ze niet kunnen, niet te ver weg willen want stel dat…



meid sterkte ermee… ga anders lekker bellen met alles en iedereen

Ja een bankje op het hondenuitlaatveld maar daar zit je in de zon dus ook niet voor je lol :sick: . Bovendien moet Jim dan mee want hub is druk aan de klus… alle familie en vrienden wonen op minstens een half uur rijden dus dat is ook geen optie helaas. En bellen tja, het enige wat iedereen wil weten is hoe je je voelt en of je het al zat bent. Meer is er blijkbaar niet te bespreken als je zwanger bent :?

Ik weet nog wel wat leuks: bevallen! :lol:



Meid, geniet nog even van deze momenten, je mag nog even heeeeerlijk soppen in verveling. Straks is het over met de ‘pret’. :-*

@Tante Soesa wrote:

Ja een bankje op het hondenuitlaatveld maar daar zit je in de zon dus ook niet voor je lol :sick: . Bovendien moet Jim dan mee want hub is druk aan de klus… alle familie en vrienden wonen op minstens een half uur rijden dus dat is ook geen optie helaas. En bellen tja, het enige wat iedereen wil weten is hoe je je voelt en of je het al zat bent. Meer is er blijkbaar niet te bespreken als je zwanger bent :?






dan zit er niks anders op dan een lekker filmpje in de dvd doen

of bevallen :mrgreen:

Tja dat bevallen wil ook niet echt meewerken hè?! Het is vast te mooi buiten om nu zwaar werk te gaan verrichten (of beeb houdt niet van de zon…)

ik stuur je wat BEVALLINGSVIBES :mrgreen:

of lekker een dvd kijken

hier kijken we naar E.T.

oh erg he…dat had ik ook met toen ik zwanger was van dave… de buren waren het huis grondig aan het verbouwen… ik kon geen meter lopen laat staan fietsen of rijden…

als je belt schieten alle alarmbellen af…



oh gelukkig bestaat er nog zoiets als internet en tv…