Ik twijfel, willen jullie even kijken naar mijn test?

Klikken=groter!

ik zie toch echt 2 streepjes hoor :mrgreen: 8)

ow ik had nog niet eens grooter geklikt :oops:

maar super duidelijk! :thumbup:

gefeliciteerd meid!

groetjes renate

GEEN TWIJFEL

je bent ZWANGER

:: :: GEFELICITEERD MEID!!! :: ::

gr bianca

Net een tweede test gedaan en ja hoor weer twee lijntjes.

Sta te shaken op mijn benen!

Gefeliciteerd. :thumbup:

Overduidelijk ZWANGER

:: Gefeliciteerd ::

gefeliciteeeeeeerd! en klopt die banner joh? ben je net een maand gestopt? :shock:

@Jippo wrote:

Net een tweede test gedaan en ja hoor weer twee lijntjes.

Sta te shaken op mijn benen!

kan het me heel goed voorstellen

maar leuk joh!

Gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :inlove:

Dat zijn nou 2 streepjes :mrgreen: :-*

schiet nu eigelijk te binnen dat je nu de eerste augustusmama 2008 bent :shock: toch?

jeetje wat gaat dat hard zeg!

word er helemaal een beetje emo van

augustus kindjes zijn trouwens helemaal leuk :inlove:

Mag ik vragen welk merk test het is? Ik kon het namelijk niet zien, Romed staat bekend dat 'ie vaak vals positief aangeeft, dus vandaar mijn vraag. Als het geen Romed-test is, dan lijkt 'ie wel erg positief! :wink:

@poeizie wrote:

schiet nu eigelijk te binnen dat je nu de eerste augustusmama 2008 bent :shock: toch?

jeetje wat gaat dat hard zeg!

word er helemaal een beetje emo van

augustus kindjes zijn trouwens helemaal leuk :inlove:

nee ze is in juli uitgerekend!!

want ik moet over een week ong worden en als ik zwanger ben wordt de datum 27 juli.

dus helaas nog geen aug baby’s

Ja het is een Romed test… heb net een tweede keer getest ook met Romed zelfde streepje. In de bijsluiter staat dat ook een roze streepje zwanger betekend… Ik hoop niet dat het een vals positieve test is… :pray:

Romed testen zijn verschrikkelijk !! :wall:

Maar als je 2e test net zo overduidelijk is als deze, zal ik toch maar niet twijfelen hoor :wink:

Gefeliciteerd !!! :inlove:

Gefeliciteerd meid ! :dance:

Duidelijk hoor. gefeliciteerd.

gefeliciteerd!!! :dance:

was je echt 19 dagen overtijd joh??

Ik zou voor de zekerheid morgen een andere test doen, bijvoorbeeld een Kruidvattest of een gewone CB.

Romed staat helaas bekend als erg onbetrouwbaar. Sommige mensen testen altijd positief daarmee, ook als ze niet zwanger zijn. Bij Romed is het ook nog eens zo, dat de teststreep minimaal even dik moet zijn als de controlestreep, dan pas is de uitslag positief (net als bij ovulatietesten). Natuurlijk geeft 'ie ook wel eens de goede uitslag aan, dus ik hoop het laatste natuurlijk! Maar voor de zekerheid zou ik zeker nog een keer testen met een andere test, anders kom je misschien van een koude kermis thuis… Zou ook erg jammer zijn.

Succes!

Groetjes,

Jippie

Nou ik heb vanmiddag gestest met en Predictor test en het is overduidelijk: ZWANGER!

Ik begin het nu eindelijk zelf ook een beetje te geloven…

Nog het bewijs (kan nu met lamplicht niet een betere foto maken):