Ik twijfel erg of ik door moet gaan... Hulp gezocht...

@Marielle77 wrote:

Dat niet willen wachten op het TSR herken ik ook heel erg van toen Isa een maand of 5 was. Werd ook boos en was geen land mee te bezeilen. Bij mij was de neusspray toen ook een uitkomst. en ook hier klokte ze rustig flesjes van 220cc naar binnen. :shock:



Ik ben dan ook heel geinteresseerd in die adiri fles. Alleen zie ik jammer genoeg dat ze het model aan het vervangen zijn en dat hij daarom pas in mrt/april weer te bestellen is :shock: tja dan zijn we een half jaar verder :think:




dat meen je, ga zo meteen even bellen met de thuiszorgwinkel hier of zij hem nog hebben (heb bij degene die ik nog heb van mijn zoontje natuurlijk al 2 gaatjes opengeprikt en dat is nog niet handig voor mijn dochter)

is blij ze hebben 'm hier nog :dance: probeer anders ook even de thuiszorgwinkel of groene kruiswinkel bij jou in de buurt Marielle! Bel ze even…



en kijk anders even op google onder Adiri Natural Nurser (zo heet de nieuwe) en je zult zien dat ze hem op EBAY (uit UK) ook verkopen en shippen naar NL (prijs is incl vzk omgerekend ca 20 euro, dus niet duurder dan hier kopen)



Ik zie op adiri.com wat ze veranderd hebben en die vooruitgang snap ik wel. Ik begrijp overigens niet dat het hier in NL nog zolang moet duren, terwijl de fles in het buitenland al gewoon voorhanden is… :?

Hey meiden,



Sorry dat ik nu pas reageer maar gisterenavond hadden we een bijeenkomst van het consultatiebureau en daarna nog gewerkt en vandaag druk geweest en vanavond weer gewerkt…



Gisteren heb ik Tygo bv om 8 uur aangelegd en toen hij om 10.30 naar bed moest weer dus na het slapen en weer voor het slapen…

Dus had hij 7 voedingen zeg maar gehad maar hij was helemaal van slag, bleef huilen, ik denk omdat hij ineens niet meer snapte hoe het nu allemaal zat… Hij heeft tot 23.00 uur gehuild…



Dus vandaag maar weer alles gedaan zoals het was en vandaag ging het weer gewoon zoals van ouds… Hij heeft ook eindelijk gepoept dus niet meer het gedruk en gehuil bij het aanleggen…



Ben nu wel extra aan het kolven om te kijken of ik het daarmee op wek…



Maar helaas moet ik de komende 3 dagen werken dus kan ik overdag niet meer kolven dan de tijden dat hij voeding krijgt…



Hoe is het met jullie???



gr, Renaat

Ik denk dat als jij bijv nog 5 voedingen geeft buiten je werk om, dat je borsten gewoon voor 5 voedingen melk blijven geven… hij is natuurlijk nog ‘maar’ 5 maanden maar volgens mij als jij blijven ‘vragen’ aan je borsten blijven zij ‘geven’ Ook al zouden dat maar 2 voedingen zijn… Alleen denk ik wel dat hoe vaker je aanlegt nu hij nog zo klein is hoe beter dat is voor de productie… Ik meen dat de productie rond een maand of 9 enigszins gestabiliseerd is… Kun je niet kolven op je werk?

jawel, ik kolf op mijn werk op de momenten dat hij eten krijgt… Dus rond 12 uur en rond 16.00 uur…



En ik kolf zelf rond 23.30 thuis ook nog extra, die heeft hij niet nodig maar kolf ik wel… Om een voorraadje te houden maar het lukt maar niet om de vrizer vol te krijgen hihihih

kun je niet even op werkdagen een keertje extra kolven, al is het maar 10 minuutjes of zo? Toch even een extra 'vraag’moment inbouwen? 's ochtends of zo?



hier was de productie met Y. toen rond een maand of 7/8 stabiel als ik het goed heb onthouden… :doh: :oops:



nu is nog niets stabiel :lol: incl mijzelf :shifty: :angel:

hey meiden,



Thanks voor jullie antwoorden nogmaals!! Ik heb er echt super veel aangehad… Maar ik ben al het kolven zo ontzettend beu… Ik wil gewoon lekker genieten van het bv geven en niet continue bezig zijn met heb ik wel weer genoeg als ik moet gaan werken…



Ik heb dus besloten op de dagen dat ik moet werken, Tygo gewoon op die 3 dagen de ochtend en avond voeding van mij krijgt en dan overdag 2x KV. Ik kolf wanneer ik tijd over heb… En op mijn werk ben ik gestopt met kolven… En de 4 dagen dat ik niet werk geef ik natuurlijk wel gewoon volledige voedingen zelf…



Wat denken jullie zou de bv heel erg terug kunnen lopen op die 3 dagen als ik werk???



Nogmaals alvast enorm bedankt!!! Ik lees hier vaker en ik denk dat jullie echt een enorme steun zijn voor de meiden die wat onzeker zijn zoals ik!!!



Dus mijn complimentjes!!!



kus Renaat