Ik trek het niet meer

Hoi Veerle, Fijn dat het vandaag een beetje meeviel. Ik ken het gevoel heel goed van niet meer kunnen en ingeleid willen worden. Als je dan iets niet nodig hebt is het wel een arts of vk die je niet begrijpt. Ik hoop dat je je tot maandag goed genoeg voelt en dat er dan iets gebeurt. En eerder aan de bel trekken als het niet lukt, kan de beste overkomen. Het is heel belangrijk dat je je niet als een wrak voelt voordat je bevalt en straks een beebje hebt. Dus denk goed aan jezelf en zorg ervoor dat anderen dta ook doen. :hug:

Fijn te horen dat de gyn vandaag een goede dag had. Maandag weer naar je eigen gyn en dan hopelijk wat vooruitgang. Succes meid.



Petra

Meis fijn dat je iig je gehoord en begrepen voelt!

Dat is écht onwijs belangrijk…

Sterkte de komende tijd!!

Veerle, pfff wat een opluchting dat ze kennelijk vandaag wèl haar dag had.



Lekker maandag weer naar je eigen gyn! En hopelijk is er dan ook al iets van een stukje ontsluiting.



Hou je haaks!!

:hug: Vreselijk als je gyn je niet begrijpt (of wil begrijpen).

Nog ff meid(en geloof me ik weet dat ff heel lang kan duren).



Hou in ieder geval in gedachte dat na een jaar ellende je er nu binnen een paar dagen tot een paar weken max vanaf bent en je dan kunt gaan genieten meid.

:hug:



Sterkte met de laatste loodjes!

Hoe gaat het nu met je Veerle?

Tja, hoe gaat het nu…



Gelukkig heb ik de afgelopen twee nachten goed geslapen, door mijn vriendjes Temazepam.



Op het moment hou ik mega-veel vocht vast en heb nog heel regelmatig pijnlijke harde buiken.

Vandaar dat ik ook op zondagmorgen om half 8 achter de PC zit (op bank, pootjes omhoog).



Ik probeer er nog even het beste van te maken.

Morgen weer naar mijn eigen gyn ( als ik het haal ) en dan hoop ik op beter nieuws.



Bedankt voor het informeren iig!!

Spannend allemaal! Ik herken het wel een beetje. Ook complicaties gehad en echt kapot gewoon. Moest ook in t ziekenhuis komen zodra tekenen van bevalling begonnen dat ze me nog konden laten rusten te voren ivm uitputting! Ook enkele keren zoiezo was gehad om te rusten inderdaad omdat t gewoon moest… Echt naar ik leef enorm met je mee hoop dat je baby`tje er snel is want zo is het erg zwaar allemaal!