ik stop.....

dank je wel meis



ja hoe moeilijk ik het ook vind… ik stop toch… idd heb het toch zes weken volgehouden en ik doe het met alle liefde, maar het gaat er niet om wat ik vind, maar wat goed is voor Ella.



kijk, bij julian kon ik gewoon rustig afbouwen omdat ik er zelf ook aan toe was… dan is het ook wel jammer en moet jee en soort afscheid nemen van een periode, maar nu is het zo abrubt stoppen…dat je dat gewoon ff moet verwerken!



gelukkig heb ik nog een mooie bv foto van in het ziekenhuis als herinnering



Is zij het enige kind, dan is het ook een ander verhaal, maar ik moet ook echt om mijn andere zoontje denken…



en joh, gewoon proberen en kijken hoe het gaat…

:hug: Sterkte meis…ik hoop dat jij snel je beter voelt en je meisje vlug geholpen is zodat het genieten kan beginnen!

Zo snoesje, jij hebt nogal wat op je bordje gekregen zeg…



Dat je geen twee soorten voeding door elkaar mag geven is complete onzin trouwens. Als je die BV nog wíl geven, moet je het gewoon doen.

Onrustig zijn en vaak willen drinken is inderdaad ‘normaal’ en KV is er ook geen geneesmiddel voor. Maar als jij gemerkt hebt dat het beter te doen is met KV en je redt dit gewoon niet, dan zal het je een hoop rust brengen om de knoop door te hakken.



Ik hoop dat het snel beter zal gaan :-* .

snoesje, ik zou een beslissing nemen en daarbij blijven, dat gepieker is voor niks goed.

lotte drinkt nog steeds om de 2,5 Ã 3uur en heeft nog vaak krampen dus ik weet wel hoe het soms gaat… :hug: :hug:

ik stop echt… ben nu steeds met de flesjes bezig en dat gaat goed…



vandaag voor het eerst een rustige dag. Ze heeft gelogeerd met papa bij oma en laatste fles om 2300 en eerste weer om 6 uur… :shock: verder was ze ontspannen en rustig…



Maar omdat ik al zover ben met stoppen, zet ik dat door. Ik ben natuurlijk nog steeds doodop, en ik wil gewoon ook kunnen zorgen voor julian.



soms heb ik niet eens de tijd om te plassen, of drinken in te schenken… en als ik nu zie dat ze wat langer rustig is… is dat voor mij al een fijn teken. Meer verzadigd zeg maar.



Bedankt allemaal voor jullie adviezen en steun!!!

@Snoesje wrote:

ik stop echt… ben nu steeds met de flesjes bezig en dat gaat goed…



vandaag voor het eerst een rustige dag. Ze heeft gelogeerd met papa bij oma en laatste fles om 2300 en eerste weer om 6 uur… :shock: verder was ze ontspannen en rustig…



Maar omdat ik al zover ben met stoppen, zet ik dat door. Ik ben natuurlijk nog steeds doodop, en ik wil gewoon ook kunnen zorgen voor julian.



soms heb ik niet eens de tijd om te plassen, of drinken in te schenken… en als ik nu zie dat ze wat langer rustig is… is dat voor mij al een fijn teken. Meer verzadigd zeg maar.



Bedankt allemaal voor jullie adviezen en steun!!!


Lieverd ik wens je het beste!

Ik hoop dat je snel wat rust krijgt letterlijk en figuurlijk :hug:

Ik denk namelijk ook dat je beebje jou aanvoelt en dat jij je niet relaxed voelt…zorg goed voor jezelf meid! :-*

Geen tijd om te plassen of te eten… zo herkenbaar :cry: . Kwam niet door de BV ofzo, maar gewoon eh… door de baby, zeg maar :? . Ik gun je je rust dan ook heel erg en hoop dat je binnenkort weer van je gezinnetje zult kunnen genieten. Fijn dat je kunt terugvallen op familie trouwens!

ja, is zo heerlijk, woensdag rustig aan, Ella wat rustiger, donderdag zij bij mijn moeder, lekker kunnen uitslapen, en lekker met mijn zoontje op pad, heerlijk



vandaag weet ik nog niet zo goed wat ik met Ella moet… of dat ze idd veranderd is door die behandeling, of dat ze nog steeds loopt te prutten. volgens mij ook haar darmen…



gek… bij mijn eerste kindje wist ik gewoon heel snel wat er was… maar bij haar…



ik kolf nu nog maar 2x op een dag, en dat gaat goed. zit 12 uur tussen. Ik kolf dan steeds maar een beetje om het af te bouen en dat gaat goed. Dan hopelijk ben ik straks ook niet meer zo moe, bv vreet ook een hoop energie…

Meid een BABY vreet energie :wink:

Maar ik hoop dat je je snel beter voelt…

:hug:

Ik denk eerlijk gezegt nog steeds dat het niet aan je melk ligt allemaal maar aan vele factoren die je hebt genoemt…het is jammer dat dat zo samen komt…Maar het is nu belankrijk dat jullie van elkaar kunnen genieten en dat jij weer wat energie terug krijgt!! :thumbup:

nou… ben er nu echt uit. Stop definitief. Ik heb het van de week nog een keer geprobeerd, eerst als troost, ze was weer zo ontroostbaar. Ging redelijk, wel veel melk teruggeven. Toen snachts, wat een ramp, denk toch dat de voeding te dun is, want wat kwam er iedere keer weer veel terug, en uiteindelijk van 3 tot half 6 (bijna dus de volgende voeding) met haar in de weer geweest.



en nu ik over ben op de fles… wat gaat het goed, ze geeft nog wel ietjes terug, maar niet zo veel … ook is ze een stuk rustiger en kan ik haar na de voeding en even spelen, vaak in bedje leggen. Dus vannacht ging super, en nu overdag ook!



dus het is jammer, maar nu heb ik voor mezelf alle twijfels weggehaald…

Meid, geniet van de rust die dit besluit je brengt :-*

dank jullie wel… ja, voel me nu wel prettig… en het gaat vandaag nog steeds goed! pfff



tenks :-*