ik stel mezelf even voor...

Hallo allemaal,

Ik ben Eve, 44 jaar en woon in Den Haag.

Ik heb twee grote kinderen, mijn dochter is 23 jaar en mijn zoon is vorige week 21 jaar geworden.

Ik was heel jong omdat de vader van mijn kinderen dat vroeger zo wenste om jonge ouders te zijn…daar hij niet zelf niet fijn vond een ouder ouders te hebben. Mijn beide kinderen zijn aan het studeren. Ik mag me gelukkig prijzen met mijn kinderen, ze zijn heel warm en liefdevolle kinderen. Met de vader van mijn 2 oudste kinderen ben ik ongeveer 17 jaar geleden gescheiden.

Zwanger worden is voor me niet heel gewoon…maar wonder boven wonder was ik in 2005 op natuurlijke manier zwanger geworden…

In de zomer 2006 is mijn lieve schatiige dochtertje geboren…helaas mocht het niet zo zijn, zij overleed een paar dagen na haar geboorte.

Tot groot verdriet van ons allen…vooral mijn oudste dochter heeft meer moeite mee…zij had zich zo op haar zusje verheugd.

Vanaf een paar dagen voordat mijn dochter overleed kreeg ik veel dromen…later nog meer…waar zij me veel boodschap door gaf…

De geboorte van mijn dochter heeft heel wat diepst bij me te weeg gebracht…mijn dieptste verlangen voor nog een kind…daarom heb ik me in ziekenhuis aangemeld voor een IVF behandeling…as 23 januari heb ik de laatste gesprek om de puntje op de i te zetten…afspraak maken hoeveel embryo’s terug geplaats zullen worden. En begin februari zou dan de behandeling(spuiten) beginnen. Door de dromen die ik van mijn dochter krijg heb ik alle vertrouwen in dat het ook snel zou lukken.

Tsa…dit is zo een beetje mijn story…wil je nog meer van me weten…stel gerust je vragen op…

warme groeten,

Eefje

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel lees en schrijfplezier.

:pray: dat je snel weer een kindje verwacht en in je armen kan houden.

Welkom hier Eve,

Ik wens je veel plezier op het forum en veel geluk prive.

Liefs Danielle

Welkom hier, en wat een verhaal hee :hug: . Hopelijk mag je dit jaar nieuwste wondertje krijgen en hopelijk mag die dan nog heel lang bij je blijven. Veel sterkte en sucses

Groetjes Yvette

Poe heftig :hug: Hoop dat het snel gaat lukken.

En welkom hier!

welkom!

Welkom hier en sterkte met het verlies van je dochtertje.

welkom en veel plezier

welkom en veel forumplezier.

Jeetje eefje,

Lijkt me niet gemakkelijk wat je allemaal hebt meegemaakt! Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en dat je inderdaad snel een gezonde baby mag vasthouden!

Hoi Eefje, welkom hier op het forum.

Wat spannend allemaal zeg! Ik hoop zeker dat het voor jullie nog mag gaan lukken!

Ikzelf en nog een aantal hier op het forum hebben ook een engeltje verloren. En ik denk dat juist door dat grote verlies de wens alleen nog maar groter wordt. Het maakt dan ook helemaal niet uit of je al 1 of 10 kinderen hebt.

Mocht je mee willen praten, we hebben een eigen topic bij zwanger worden. En natuurlijk is er ook vlinderpraat waar onze verhalen staan en je als je daar behoefte aan hebt, ook je eigen verhaal kwijt kunt.

In elk geval nog heel veel sterkte en ik :thumbup: voor je dat jullie nog een wondertje in jullie gezin mogen verwelkomen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi Eefje!

Welkom op dit fijne forum!

Wat triest dat jullie je dochtertje verloren hebben :**:!

En wat spannend dat jullie nu weer opnieuw ervoor gaan! Heel veel succes! Ik hoop dat het meteen raak is!

jeetje Eefje. Wat een gebeurtenis.
Ik hoop dat 2007 veel goed voor jullie brengt en dat jullie snel een klein wondertje mogen ontvangen. :-*

heel veel plezier op dit forum.

zow meid, dat is niet niks wat je mee gemaakt hebt :hug:

weet je al wat meer voor de ivf nehandelingen??

ik hoop dat je snel groen ligt krijgt en er weer voor kunnen gaan

in elkgeval Welkom en veel schrijf en leesplezier

groetjes kim

hoi eef

veel forum plezier en ik :thumbup: voor je dat je maar snel weer zwanger mag zijn

groetjes loessie