Hoi,
ik ben Carmen, 25, en lekker zwanger!
Ik ben nu 9.5 weken, en heb de eerste echo gehad, ik hoop dat ik hier op dit forum tips en andere info kan uitwisselen, aangezien dit de tweede keer is dat ik zwanger ben, echter is de vorige keer na 7 weken in een miskraam geëindigd.
Ben heel benieuwd.
Groetjes, Carmen
Welkom Carmen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker de periode van de miskraam van de vorige voorbij. En dus je tweede zwangerschap, hoor!
Kun je een beetje genieten???
Veel plezier alhier.
hoi welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Gefeliciteerd met je zwangerschap !
welkom en gefeliciteerd.
Veel plezier hier.
Veel plezier en…[/img]
gefeliciteerd en
Dankjewel allemaal!
Ik kan zeker genieten van deze zwangerschap, sinds de echo goed is, het hartje klopt, maak ik me eigenlijk geen zorgen meer, maar doe het alsnog lekker rustig aan.
elkom Carmen en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat het allemaal voorspoedig voor je gaat lopen. Fijn dat de eerste echo goed was.
Groetjes Diana
Dankje, ik ben erg opgelucht dat die kleine boon ‘het doet’
Welkom en gefeliciteerd met je 2e zwangerschap!
Liefs Anita
Hoi Carmen!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat het deze x helemaal goed! :thumbup:
Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!
Hallo Carmen,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je een goede echo hebt gehad, maar kan me voorstellen dat je na een miskraam (weet er zelf alles van) niet helemaal gerust bent voordat je het gezien hebt.
Veel plezier op dit forum.
Ik was inderdaad pas gerust toen ik de echo had gehad, maar nu nog drie weken tot de volgende echo, en dan ben ik pas echt helemaal gerust.
Ben nu 10 weken ver, maar heb geen pijn of andere gekke dingen, dus ik ga er gewoon van uit dat het goed gaat
Welkom en veel schrijfplezier!
welkom
Welkom en veel plezier hier!
welkom en veel forum plezier