Hoi allemaal,
Ik heb hier wel eens meegeschreven, maar niet erg veel. Vind het toch wel erg leuk om mee te lezen en zo nu en dan te reageren dus voelde me wel een beetje 'verplicht’om me eens voor te stellen bij jullie.
Ik ben Marjolein, ben in 2005 getrouwd en in dat jaar is ook mijn zoontje geboren, Rayden. In 2008 is ons meisje Nikita geboren, maar vlak daarvoor in de baarmoeder overleden. (Staat bij vlinderverhalen) Maar, wat jullie nog niet wisten is dat ik 3 maanden daarna weer zwanger ben geworden en in december 2008 nog bevallen ben van een gezond meisje Hailey. Ze is nu ongeveer 8 maanden maar het kriebelt verschrikkelijk voor een 4e…en niet alleen bij mij :lol:
Als jullie vragen hebben, stel ze gerust!
Liefs!
Hey meis, wat leuk zeg weer eens wat van jou te horen.
Ik zat al erg verbaast naar je banner tekijken, geweldig dat jullie zo snel wel een gezond kindje hebben gekregen.
:-* Wendy januarie 2008 mamma
Hoi! Wat leuk dat je daarna ook nog een kindje hebt gekregen! Ook vrij snel? Zat ook verbaasd naar jouw banner te kijken haha!
:-*
ja we hebben nog een cadeautje gekregen :inlove: .
Maar wel echt de laatse hoor, de kamertjes zijn vol.
En mamma is er klaar mee .
Zijn julie al bezig voor een 4de of is er alleen nog de wens?
Ik ben met de laatste pilstrip bezig :inlove: Heel spannend omdat ik de andere drie keer direct zwanger was. Ben wel erg bang voor de bevalling, maar das een ander onderwerp
Hoi Windy
welkom terug,
Wat fijn dat je nog ene kindje hebt mogen ontvangen, gefeliciteerd !
En nog een wens joh, dat is wel een fijn gevoel lijkt me als dat voor beiden zo voelt.
Heel veel geluk en succes en goeds…
Heel spannend omdat ik de andere drie keer direct zwanger was. Ben wel erg bang voor de bevalling, maar das een ander onderwerp :D
Dat is een heel normaal gevoel , begrijpelijk ook, gezien de "geschiedenis"
Drm veeel goeds gewenst , Bianca
welkom terug en veel plezier hier
welkom
Welkom terug en wederom veel schrijf en lees plezier
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
Dank jullie wel, erg lief!!
:-* tuurlijk
zo is KoK wel meelevend en welkomend
Welkom terug.
Wat mooi om daarna snel zwanger te mogen worden en dat ze gezond ter wereld is gekomen.
Kan me voorstellen dat je straks wel weer op ziet tegen de bevalling.
Succes straks nadat deze pilstrip op is.
Welkom terug en veel KOK-plezier!
Hey welkom terug! Ik las net je verhaal in het over Nikita :vlinder: nog eens
Wat een geschenk dat jullie Haily hebben gekregen!
En misschien een vierde
Het wordt heel spannend komende maanden, heb gisteren de laatste pil geslikt :shifty:
:dance: :-* (ik ga je banner in de gaten houden )