Hoi allemaal,
Ik ben 35 jaar, getrouwd en we hebben 2 kindjes, Robin van 07-09-2004 en ons engeltje Jasper* van 06-01-2007. En het grote spannende nieuws is dat ik morgen 5 weken zwanger ben. Nog heel erg pril, maar ik moet het gewoon even ergens kwijt! Met Jasper is het helaas niet goed gegaan. Met 32 weken zwangerschap verloor ik opeens een beetje vruchtwater en kreeg ik gelijk heftige weeen. In het ziekenhuis aan de CTG en toen bleek dat hij al was overleden… Dat kwam echt als een donderslag bij heldere hemel. Steeds had de gyneacoloog gezegd dat alles goed was, als ik het niet vertrouwde… En nu dit. We waren er helemaal kapot van. Dit alles is nu een jaar geleden. Een jaar van onderzoeken en verwerken. Ik zal hierover hier niet verder uitwijden maar ga wel even bij vlinderpraat kijken!
Ik hoop hier steun te ervaren en te kunnen geven aan alle (aanstaande) mama;s en papa;s
Groetjes Nati!
Hey Nati,
Welkom hier op het forum.
Je vind hier vast wel aansluiting en lotgenoten.
Ik hoop dat je ondanks je ervaring en emotie’s toch kan genieten van je zwangerschap.
Liefs Anita
Hoi Anita,
Dankje wel voor je lieve reactie. Ik ga zeker proberen te genieten van mijn zwangerschap. Het is alleen ontzettend spannend. Ze hebben namelijk iets in mijn bloed gevonden, maar voor de zekerheid prikken ze deze uitslag altijd 2 keer. Tussen die 2 keer moet een aantal weken zitten dus deze week mag ik hiervoor nog 1 keer laten prikken. Dan duurt de uitslag 3 weken… En dan is het duidelijk. Als ik inderdaad Lupus verhoogt in mijn bloed heb, moet ik misschien bloedverdunners gaan spuiten.,… Maar dat is nu allemaal nog super onzeker…
:?
Groetjes nati
Hoi meid,
Pfff. wat een verhaal.
Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.
En dat je je verhaal bij lotgenoten kwijt kunt…
In ieder geval: gefeliciteerd met je zwangerschap! :dance:
Ik heb ook een variant van Lupus en moet ook bloedverdunners spuiten. Even wennen, maar het is te doen!
Zoals je kunt zien, ben ik nu ook zwanger en ook in september uitgerekend… :-*
Veel succes!
Noortje
Wat een heftig verhaal!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop van harte dat deze goed mag gaan en dat je er ook van kunt genieten!
En natuurlijk van harte welkom op dit leuke forum!
Heftig verhaal inderdaad, ik weet zeker dat je hier niet alleen lotgenoten vind, maar ook mensen die aan je denken en steunen op momenten dat je het nodig bent!
gefeliciteerd met je zwangerschap en mijn duimen gaan voor je omhoog :thumbup: .
Vergeet ik je helemaal welkom te heten.
WELKOM.
Welkom en veel schrijfplezier!
welkom!!
heftig verhaal zeg!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Welkom meid!!
Welkom hier
Gefeliciteerd met je zwangerschap,hoop dat het helemaal goed gaat!!
Welkom :thumbup:
welkom en veel forum plezier