Hi!
Ik ben 11 weken overtijd, en ik heb in het begin dat ik overtijd was een test gedaan, die was negatief…
Gister een urine onderzoek gehad bij de dokter met ochtend urine, ook negatief…
Morgen moet ik me gaan laten bloedprikken…
Ik ben echt in de war…
Wat denken jullie…?
Wenn
Als je zwangerschapstest negatief was, dan is de kans erg klein dat je zwanger bent. De urinetesten zijn zo gevoelig tegenwoordig, dan had er nu wel een lijntje moeten staan. Ik weet niet hoe lang je met de anticonceptie gestopt bent, en hoe was je cyclus anders? Soms duurt het even voordat je hormoonwaardes weer op peil zijn en blijft een menstruatie daarom uit.
Jeetje 11 weken is wel heel lang zeg. Hopelijk krijg je heel snel duidelijkheid want op deze manier word je langzaam gek lijkt mij.
Dat is het nou juist.
ik ben nooit aan de pil geweest omdat ik er altijd misselijk van werd.
en mijn cyclus is altijd normaal geweest zo rond de 27 dagen.
En had je dan misschien een andere anticonceptie? Spiraaltje?
Nee ook niet.
Helemaal niks.
Mmm dat is vaag, ik vind die paar dagen overtijd al lang :oops:
Wat zegt de huisarts ervan? Kun je niet voor een echo?
11 weken vind ik echt wel lang hoor, helemaal als je normaal een goeie cyclus had. Ben benieuwd wat er uit de bloedonderzoeken komt!
De dokter zelf zei dat de kans klein was dat ik zwanger zou zijn.
Maar dan vind ze het wel weer enorm raar dat ik zo lang overtijd ben…
Ik duim voor je dat het toch een wondertje mag zijn Wenn. Aan je onderschrift te lezen is het enorm welkom!
Er zijn wel eens mensen die uberhaubt nooit een positieve teste hebben en toch zwanger zijn, al blijft dat voor mij een raadsel maar goed, het kán!
Heb je verder geen kwaaltjes, klachten, dikkere buik? Man 11 weken overtijd, dan zou je nu al 15 weken zwanger zijn :shock:
Ik duim voor je dat het toch een wondertje mag zijn Wenn. Aan je onderschrift te lezen is het enorm welkom!
Het is zeker enorm erg welkom!
Er zijn wel eens mensen die uberhaubt nooit een positieve teste hebben en toch zwanger zijn, al blijft dat voor mij een raadsel maar goed, het kán!
Heb je verder geen kwaaltjes, klachten, dikkere buik? Man 11 weken overtijd, dan zou je nu al 15 weken zwanger zijn
Nee niet echt.
Soms beetje buikpijn en duizelig sochtens en sneller moe dan eerst..
Wanneer krijg je dat bloedonderzoek?
Eigenlijk vandaag, maar dr was geen plek, dus kan ik morgen om kwart voor 11 gaan…
en? weet je al meer??
Echt belachelijk.
Ze willen geen bloed afnemen voor een zwangerschaps test want dat moet ik maar met een URINE test doen…
@Wenn wrote:
Echt belachelijk.
Ze willen geen bloed afnemen voor een zwangerschaps test want dat moet ik maar met een URINE test doen…
:shock: :shock: :shock: Hier schrik ik van, wat een onzin, wat een belachelijke onzin, je bent verdorrie 11 wkn overtijd :shock:
Nouuuuuuu ik zou me toch een partij kwaad aan de telefoon hangen met de huisarts, hij schrijft maar een verwijsbrief!!!
En nu?? Je moet maar gewoon wachten tot je op een dag weeën krijgt ofzo? :evil:
dat is zeker belachelijk kan je niet gewoon een vk bellen en daar je hele verhaal doen misschien maken ze dan wel een echo of krijg je als nog een bloedtest 11 weken overtijd is wel heel erg lang heel veel succes hoop dat je snel uit de onzekerheid bent :hug:
vreemd zeg ben je al lang bezig voor een kindje kunnen er medische redenen zijn waarom de ongi weg blijft ik heb pco en mijn ongi is wel eens 16 weken weg gebleven hoop voor je dat je zwanger bent maar als de urinetesten al nega zijn denk ik het eerlijk gezegd van niet
Wenn, weet je al wat meer??
Echt belachelijk dat ze geen boed af willen nemen!!! :evil:
Wat raar dat ze geen bloedtest willen doen :shock: ik zou gewoon de HA bellen!