ik snap er niets van!!

Nou ik snap er niets meer van!

Mijn man en ik zijn al vanaf augustus 2009 bezig zwanger te raken,maar het wil niet lukken…

Nu is het zo dat mijn cyclus niet meer zo regelmatig is als het is geweest,maar nu spant het echt de kroon!

Mijn langste cyclus is 42 dagen,nu is het zo dat ik op 23-08 voor het laatst ongi ben geweest…maar nu heb ik op 22 september een sliertje bloed in mijn afscheiding gehad en de dag erna wat bruine afscheiding…

Ik heb verder geen klachten op pijnlijke tepels na,en na sex lijkt het wel of mijn banden erg zeer doen(na klaarkomen),en heb ik vandaag negatief getest…maar zou het zo kunnen zijn dat ik toch zwanger ben en dat ik gewoon laat posi zou testen?

Heb ook geen opgezwollen buik die ik normaal wel heb als ik ongi ga worden.[/b]

Je kan altijd eerst negatief testen en pas later positief…

Ik zou het nog even aanzien en anders naar de HA?

vervelend he?

me cyclussen waren redelijk bij elkaar 28/29 nu zit ik ook dag 31 en test ook negatief!!pfpf,heb al week zeurende buikpijn,opgezette borsten,bleh,maar test zegt echt negatief!!!



succes voor jou

Thanxs dames,maar wat ik me afvraag is dat als het spoortje bloed en het oude bloed daarna een innesteling zou zijn geweest,hoelang het dan duurt dat je positief zou kunnen testen…

Kan iemand daar antwoord op kunnen geven?

Als ik het goed heb hooguit 14 dagen. Normaal (wat is normaal?) heb je een cyclus van 28 dagen, op dag 15 is dan je ovulatie en op dag 29 test je positief. En geloof dat 14 dagen de max is?



Correct me if I’m wrong, mijn cyclus was niet geheel regelmatig, dus ik moest altijd gokken.

Thanxs dames,vandaag nog niet ongi,geen kramo,geen opgezwollen buik,alleen wat misselijk bij vlagen…

Spannend…maandag ga ik pas testen,want dinsdag was het negatief,enik wil niet te snel achter elkaar testen…

Nog steeds niet ongi…donderdag naar de ha.

Getest heb ik niet meer…

Succes bij de ha donderdag

En, weet je intussen al meer? Heb je al getest? Of heeft de ha dat voor je gedaan? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ik is erg benieuwd



Ik ben ook benieuwd…

kan je ons al wat meer vertellen of zijn de testen nog eigenwijs?


:pray: