van die zoekfunctie! :evil:
Ik zoek op Kokker gespot, in de rubriek alle forums, hij kan het niet vinden. Wat doe ik fout? Ook in rubriek huiskamer kan hij het niet vinden! Zo moeilijk is de tekst toch niet?
Ik heb iemand gespot, althans wij hebben elkaar gespot!
Wie o wie kan mij uitleggen hoe die zoekfunctie werkt! Ik heb er vaker last van als ik iets moet zoeken, dat het bij mij gewoon niet werkt grrrr…
Ik voel mij dan echt zo’n domme koe :wall: :wall:
Liefs,
Moon
de zoekfunctie is al tijden brak, en ruud weigert hem te repareren. dus gooit u de tomaten maar richting ruud :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
de zoekfunctie is al tijden brak, en ruud weigert hem te repareren. dus gooit u de tomaten maar richting ruud :mrgreen:
Ruuuuudddddddddd, kan je vangen??? Ik begin met tomaten!
hahahahaha, kan die zoekfunctie niet kindvriendelijk gemaakt worden, zodat ik zelfs het kan begrijpen!
21 november;
@ruud wrote:
Ik heb wat testen gedaan en vond probleemloos allerlei heel oude zaken. De table blijft zichtzelf geautomatiseerd verder vullen dus zal het zoeken weer steeds beter gaan.
Tomaten zijn Jummie! :mrgreen:
@hedwich wrote:
moon jij zoekt verkeerd hoor
kok spotting
dus stoppen met gooien jij !!!
Oke oke, ik stop al met gooien! :oops: :oops: :shifty: :shifty: Maarre… als ik kokker gespot invul, moet hij het toch ook vinden op basis van een van die woorden?
Ik ga es proberen op kok spotting!
Liefs,
Moon
@spooky wrote:
@hedwich wrote:moon jij zoekt verkeerd hoor
kok spotting
dus stoppen met gooien jij !!!
Oke oke, ik stop al met gooien! :oops: :oops: :shifty: :shifty: Maarre… als ik kokker gespot invul, moet hij het toch ook vinden op basis van een van die woorden?
Ik ga es proberen op kok spotting!
Liefs,
Moon
:oops: :oops: gevonden! Toch verkeerde woorden gebruikt.
ik zeg niks … :mrgreen:
ik zou niet duuuuurven :silenced: