Ik sluit me bij jullie aan

Hoi Meiden,



Vandaag ben ik voor het eerst naar de gyn geweest.

Wij hebben een derde kinderwens maar na 1 jaar is het nog niet gelukt zwanger te raken/blijven.



Ik heb een inwendige echo gehad, die helaas niet helemaal goed was.

Het slijm bij mijn baarmoeder is te dik en ik heb een cyste op mijn linker eierstok.

Nu willen ze dus in de baarmoeder gaan kijken en curreteren. En als ik dan toch onder narcose lig, neemt ze ook gelijk mijn buik mee (eileiders e.d.)

Makkelijk gezegd van haar, vind je ook niet?



Oeps, dat is even schrikken.

Dat zag ze en nu mag ik eerst 10 dagen PRIMOLUT nemen. Hierdoor schijn ik een hevige menstruatie te krijgen. Zoals zij het vertaalde:

een chemische curretage.

Ik hoop dat het helpt.

Ik moet over 3 weken terug en dan kijken ze weer d.m.v van een echo.

Ik krijg dan ook gelijk de uitslag van het uitstrijkje.



Heeft er iemand ervaring met primolut?



Maris

Hoi Maris,



helaas welkom hier. Ik heb geen ervaring met Primolut maar ik zag dat je al een aantal reacties had gehad bij zwanger worden. Hopelijk heb je daar iig wat aan.

Verder hoop ik voor je dat de Primolut iig genoeg is om je baarmoederslijm weer op de rit te krijgen.