Ik sloeg stijl achterover...

Zit ik de film monster te kijken. Tijdens de oersaaie reclameblokken dacht ik: goh, ik zal de hoofdrolspeelster eens op indernet zoeken, ik heb haar nog nooit gezien.



En daar kwam de schok…



In de film:





De actrice in het dagelijkse filmleven:







:shock: :shock: :shock: :shock:



Hebben jullie ook zo’n shock gekregen na het zien van een film?

Jaaaa hahaha… ik wist het toevallig dat het Charlize Theron was… maar Azzy (mijn man) niet en ik liet het hem zien tijdens de reclame… hij kon het bijna niet geloven… jaaahaaaa zei ik… ze kunnen je niet alleen mooier maken hoor, in de film… maar ook lelijker… :mrgreen:



Enne, toch triest he, wat er van haar geworden is… ik had eigenlijk enorm medelijden met haar… geen excuus voor wat ze heeft gedaan maar wat heeft zij een ellendig leven gehad zeg!

Nee, bij deze film niet omdat ik wist wie het was.

Bij de meeste films die ik wil zien lees ik altijd eerst even de review en wie er in meespeelt.



Zijn het in mijn ogen heel slechte acteurs dan kijk ik al niet 8)



Dus, goed kan ze acteren in deze film he :thumbup: :smiley:

ze doet het zo overtuigend en goed dat ze er volgens mij ook iets voor gewoonnen heeft… :think:

of in ieder geval was ze genomineerd!



goeie film he? wel zielig :?

Ik vond haar zoooo goed in de film :thumbup:

Ik vind het trouwens een hele mooie vrouw maar voor deze film is ze echt lelijk gemaakt :mrgreen:

Ja kreeg ze geen Oscar voor deze film?

Ze heeft het echt zo goed gedaan in deze film…

ze heeft flink aan moeten komen voor deze film dat weet ik nog…

en ze heeft er idd een oscar voor gekeken

Ja goed he!!!

Mooie vrouw idd.

Ze heeft idd ook erg aan moeten komen hahaha!



Ze speelt daar supergoed in!

Ik had de échte op internet opgezocht, actrice léék er ook nog op na alle aanpassingen, echt heel knap gedaan. Ik kreeg ook medelijden met haar trouwens, zo gek als een deur (geworden) natuurlijk maar wat een leven zeg! :shock: :shock: :shock: . Een goed beveiligde inrichting had meer op z’n plaats geweest denk ik zelf, maar ja, this is not America.

Ze acteert zo goed en het is een geweldige film! Heb hem al 2 x gezien…

Ja… ik wist het. Ongelofelijk he, dat zij het is! Ze speelt het inderdaad fantastisch.



En ik had ook diep medelijden met haar. Het leven is keihard voor haar geweest.



Ze lijkt trouwens ook op de echte Aileen Wuornos vond ik. Ze hebben Charlize ook heel goed neer weten te grimeren voor die rol.

Ik weet wel dat ze in die tijd speciaal voor die rol vele kilo"s is aangekomen want dat is toch niet goed te grimeren. Ze speelt het geweldig.