Ik pleit voor meer blote mannen

Toen ik nog in Belgie woonde ging ik een paar keer in de week sporten in zo’n kleine sportschool, waar ook veel van die mannen trainden die aan wedstrijden meededen. Allemaal superaardige mannen en veel ervan hadden ook een heel mooi gezicht :inlove: Maar zoals ze daar dan voor die spiegel stonden… Met hun spieren te rollen en elkaar te bestuderen… omg vreselijk zeg… vond er echt niets moois of natuurlijks meer aan :sick:

@Vicky wrote:

Bieke die vent die jij erop hebt gezet… vreselijk… dat vind ik dus echt heel erg lelijk :sick:




Vicky plaats er eens één die jij leuk vindt?

Euh… ik vind zoveel mannen leuk… maar dus niet van die gespierde afgetrainde lichamen. Dat vind ik gewoon niet mooi :think: Ik hou van mooie blauwe ogen en een gewoon normaal lichaam… beetje spieren mag, maar dus niet dat afgetrainde zonder grammetje vet :think:



Uitzondering: Die Smith van Sex& the City… die met Samantha gaat… die vind ik wel errug jammie…

Ik heb m even gegoogled… Jason Lewis… In pak… :inlove:



:drool: :drool:



God wat een lekkere kerel oh wat een mooie man.

:inlove: :wink:

@Anita wrote:

Marielle, hij heeft wel een strakke kont joh…

Knijperdeknijp 8)




HAHAHA Anita gaat helemaal los!



Ik houd wel van zulke brede schouders. Deze man ziet er zonder oppompen ook goed uit.

@marielle wrote:

:drool: :drool:



God wat een lekkere kerel oh wat een mooie man.




Wel mee eens :thumbup:

Oh ik loop heel erg achter (even wat anders gedaan tijdens antwoorden)…

Oudere mannen vind ik soms ook wel leuk :think: Mark Harmon van NCIS vind ik wel kjoet, die heeft zo’n mooie lach :wink:

@Vicky wrote:

Oudere mannen vind ik soms ook wel leuk




Jack Nicholson

any time any place




:inlove: :angel: Al vind ik m knapper met kort haar geloof ik :think:

En nu ga ik een tukje doen :wink: (whaha en terwijl ik dit typ vraag ik me af hoeveel mensen er nou denken “jaja”)

Jaja Vicky. :lol:



Maar jouw laatst bijdrage is helemaal jummerde jum… :drool: :shifty:



Kan zo op de cover van de Veronica hoor :thumbup:

JOHO!



Maar ik vond hem sexier in de aflevering van een paar dagen terug, toen Samantha hem had laten staan op een feestje omdat ze zo nodig van bil moest met die Richard, en hij op haar stond te wachten toen ze (afgedankt, verward en met spijt) uit de lift kwam, met de woorden dat hij in ieder geval ervoor wilde zorgen dat ze veilig thuis kwam.



Samantha in tranen en ik in vuur en vlam.

@Mint wrote:

JOHO!



Maar ik vond hem sexier in de aflevering van een paar dagen terug, toen Samantha hem had laten staan op een feestje omdat ze zo nodig van bil moest met die Richard, en hij op haar stond te wachten toen ze (afgedankt, verward en met spijt) uit de lift kwam, met de woorden dat hij in ieder geval ervoor wilde zorgen dat ze veilig thuis kwam.



Samantha in tranen en ik in vuur en vlam.




haha dat had ik dus ook… rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

ow ja

tukje dus

:shifty:



En volgens mij vanavond of maandag scheert hij zijn haar eraf om Samantha te steunen :inlove:

@Vicky wrote:

En nu ga ik een tukje doen :wink: (whaha en terwijl ik dit typ vraag ik me af hoeveel mensen er nou denken “jaja”)




jaja :think:

NOg 1 ding :angel: Ik zat nog even verder te googlen op Jason Lewis en toen zag ik dit:


Jennifer aniston en jason lewis zijn een stel. Dan denk je, wie is jason? En kan dat net zo lekker zijn als brad. Ja, dat kan: (en dan dus die foto)



Nu ben ik helemaal geen brad pitt fan... die vind ik dus weer niets... maar toch denk ik "some girls have all the luck" :lol: :wink:

Jeetje, zie je wel genoeg leuke en mooie mannen!!

@Mint wrote:

@Vicky wrote:
Oudere mannen vind ik soms ook wel leuk




Jack Nicholson

any time any place




wat zeg ik nou weer :think: