Ik overweeg ben Sim only... ervaring??

Ik heb nu een abo bij Hi, vaak bel/sms ik boven mn bundel waardoor mn abo de pan uitrijst…

:mrgreen:

Nu aan het zoeken geslagen en Ben sim only gevonden, het lijkt zo mooi 15,95 per maand voor 500 min/smsjes.

Nu heb ik een gemiddelde van 450 min/smsjes

Wie heeft Ben en klopt dit echt??? :think:

Betaal nu namelijk veeeeeeel meer…

En wie heeft een ander goedkoop abo en hoe bevalt dat???

Kan veel vinden maar ervaringen zijn altijd welkom :-*

Ik weet wel dat Hi een Sim Only al heeft vanaf € 5,95

dan heb je 75 belminuten en/of 150 sms … en zó gaat het steeds een stapje hoger!

€ 13,95 voor 275 minuten en/of 550 sms

(dit gaat wel met de verdubbelaar, dus sms “dubbel aan” om het te activeren)

Ook heb je dan het netwerk van KPN, deze garandeert overal bereik!

Ik bel voor Hi Sim Only abonnementen, dus mocht je nog vragen hebben dan pb maar :wink:

hier vodafone sim only

250 bel minuten en 75 sms voor 8.95 per maand.

@victoria wrote:

Ik weet wel dat Hi een Sim Only al heeft vanaf € 5,95

dan heb je 75 belminuten en/of 150 sms … en zó gaat het steeds een stapje hoger!

€ 13,95 voor 275 minuten en/of 550 sms

(dit gaat wel met de verdubbelaar, dus sms “dubbel aan” om het te activeren)

Ook heb je dan het netwerk van KPN, deze garandeert overal bereik!

Ik bel voor Hi Sim Only abonnementen, dus mocht je nog vragen hebben dan pb maar :wink:

Ok gegarandeert bereik dat kan misschien wel kloppen. Maar in het grens gebied ( waar ik dus woon) zit ik constant op het buitenlandse net.

Dan bel/sms je nog een stuk duurder :wink:

En wat dan heel vreemd is m’n vriend heeft een andere provider en die heeft perfect bereik met eigen provider waarvan de zendmast een stuk verder weg staat.

Ach ooit zal het goedkomen :smiley:

Ik heb trouwens Simpel ( wat dus KPN netwerk heeft)

En stikgoedkoop.

ik woon dus bij diezelfde grens… ik had dit dus met kpn en telfort ook, vodafone niet…

@anjella80 wrote:

Ik heb trouwens Simpel ( wat dus KPN netwerk heeft)

En stikgoedkoop.

Klopt Simpel mag gebruik maken van KPN netwerk is op het moment het goedkoopst :angel:

ik heb sim only van Ben en het netwerk werkt prima en ook de sms/bel minuten. Wel lopen ze achter met de rekeningen, heb pas de rekening gehad van september. Maar als dat nou het enigste is :wink: En je kunt iedere maand opzeggen dus je zit niet aan een jaar contract vast,

wij zijn ook allebei pas, ik zelfs pas deze week, overgestapt naar ben…

Veel goedkoper, ook wij geloofden het niet dat het zo goedkoop kon… Maar het kan dus wel…

Mijn vriend heeft nu het soms en ik het regelmatig abbo en je kan op je eigen pagina heel makkelijk bijhouden hoeveel minuten je gebeld hebt en zo makkelijk in je bundel blijven…

Veel goedkoper als dat hi, en inderdaad je kunt het maandelijks opzeggen… Bij hi zit je er gelijk voor een jaar aanvast…

grts patricia

@SL: ik vind het inderdaad ook te goedkoop om te geloven… :mrgreen:

Maar ik ben overstag, mn hi opgezegd en zal ben aan gaan vragen…

Jippie zal mn spaarvarken straks zeggen :lol:

Ik heb ook Ben Sim Only. Best blij mee hoor, alleen die rekening die wat later komt, maar dat vind ik ook niet erg, zeker niet bij zulke kleine bedragen. En je kan het ieder moment opzeggen mocht het je niet bevallen :wink: . Maar hier geen klachten qua bereik enzo. Hiervoor altijd bij Tmobile (wat eerst ook BEN heette) gezeten, maar die waren toch duurder.

Als je voornamelijk smst zou ik gaan voor Ben Zuinig ad € 2,99 pm en dan de sms altijdbundel voor ad € 9,95. Dan heb je toch nog 50 belminuten.

Dan ben je per maand € 12,94 kwijt :wink: .

Maar goed, maakt ook niet uit, je kan per maand wisselen van abonnement als je dat wil. (wel vantevoren aangeven dat je volgende maand er bijvoorbeeld een extra sms bundel bij wil. )

Met simpel betaal ik € 7.50 per maand en heb dan 100 belminuten en 200 smsjes.

Das echt niet veel :smiley:

hier ook voor 2 personen thuis Ben Regelmatig, 250 min/sms voor e. 6,99 per maand, met gratis 100 smsjes per maand :smiley: dus ik heb eerst 100 smsjes gratis, kan lekker bellen, en de smsjes die ik daarna verspil ga van mijn belbundel af :slight_smile: maar ik stuur zo’n 100 smsjes per maand dus dat red ik mooi :slight_smile:

en dat je per maand op kan zeggen is natuurlijk ook mooi!

wij hebben allebei simonly van telfort (zit ook op het kpn netwerk)

Betaal 6,95 voor 200 belminuten… geen sms’je, sms’en doe ik namelijk zelden tot nooit :lol:

@mamaMarije wrote:

Betaal 6,95 voor 200 belminuten… geen sms’je, sms’en doe ik namelijk zelden tot nooit :lol:

Die heb ik ook, maar dan met 25 sms erbij voor €1,- extra!

Tenminste, dat gaat in per 1 nov!!

Ben benieuwd, want ik heb in de afgelopen jaren alleen met T-Mobile sim-only gebeld en daar nooit problemen gehad. Misschien word ik nu wel gestraft voor het nog goedkoper willen… :mrgreen:

@Sneeze wrote:

@mamaMarije wrote:

Die heb ik ook, maar dan met 25 sms erbij voor €1,- extra!

Tenminste, dat gaat in per 1 nov!!

Ben benieuwd, want ik heb in de afgelopen jaren alleen met T-Mobile sim-only gebeld en daar nooit problemen gehad. Misschien word ik nu wel gestraft voor het nog goedkoper willen… :mrgreen:

dit is voor ons (we hebben allebei een sim only abbo) 2e termijn dat we afgesloten hebben… voor 24 maand, gewoon op tijd aan denken om te verlengen en dan kan je doodleuk weer 2 jaar verder voor die prijzen :thumbup:

@pooh wrote:

Ik heb nu een abo bij Hi, vaak bel/sms ik boven mn bundel waardoor mn abo de pan uitrijst…

:mrgreen:

Nu aan het zoeken geslagen en Ben sim only gevonden, het lijkt zo mooi 15,95 per maand voor 500 min/smsjes.

Nu heb ik een gemiddelde van 450 min/smsjes

Wie heeft Ben en klopt dit echt??? :think:

Betaal nu namelijk veeeeeeel meer…

En wie heeft een ander goedkoop abo en hoe bevalt dat???

Kan veel vinden maar ervaringen zijn altijd welkom :-*

Ik heb nu een jaartje de sim-only van Ben, ook die van 15,95 p/m. Bevalt helemaal prima, kom er eigenlijk nooit boven (en gebruik alleen mn mobiel, hier geen vaste lijn). Bereik is ook ok.

Heb heel af en toe als ik mn voicemail wil afluisteren dat ie halverwege het bericht ineens zegt ‘bericht verwijderd’ en ik dus mn bericht niet meer kan afluisteren (en nee, dan druk ik niet perongeluk op een knopje ;)) Da’s wel irritant maar weet niet of meer mensen dat hebben met Ben :think:

Ik overweeg m op te zeggen trouwens maar dat is vanwege dat ik een Iphone wil aanschaffen… :mrgreen: