Ik ook

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren per toeval op dit forum terecht gekomen en ik heb nog niet de tijd gehad om echt te lezen.

Maar ik wil me toch al even voostellen, dat is wel zo beleefd he :lol:

Ik ben Cecilia, 29, samenwonend en bijna 7 weken zwanger.

Het is allemaal erg spannend en wennen omdat het voor mij de eerste keer is maar we zijn er supergelukkig mee.

Ook wennen en goed uitzoeken is de zorg die hier geboden wordt, wij wonen namelijk in duitsland dus dingen kunnen hier wat anders gaan dan in nederland.

Volgende week maandag mag ik voor de eerste keer naar de frauenarts zoals ze hier zeggen, of het nou een verloskundige is of een gyneacoloog, jah, daar ben ik nog niet helemaal achter :mrgreen: handig he, hihi.

Ik ben nog best een beetje bang dat het ik het me allemaal voorstel en dat de arts straks zegt, je bent helemaal niet zwanger, je beeld je maar wat in.

Ondanks een positieve test en alle lichamelijke aanwijzingen durf ik er nog niet echt aan om het te geloven.

Ik wil dit kindje zoooooooo graag!!!

Nouja, we wachten wel af, eerst maar eens een paar daagjes ertussen uit, even ontspannen…

Welkom en veel forum plezier

gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Cecilia, van harte welkom op dit gezellige forum! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel kletsplezier hier!

Welkom en veel forumplezier