Ik ook maar ff :)

Hallo Ik ben Harmony en ben al zon 2 weekjes op het forum aan het lezen en heb al heel wat info en veel dingen gelezen… nu tijd om even voor te stellen.:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ik ben 37 en wilde toch nog een keer na sterilisatie zwanger worden dus zijn we met IVF aan de slag gegaan… de eerste keer ging finaal fout, hyperstimulatie maar de 2 poging hebben we nu achter de rug.

Maandag krijgen we uitslag van het ziekenhuis als ik bloed heb geprikt. Maar ik kon het niet laten om al een test te doen en die was positief hihi…:lol:

Nou dat was het voor even… :inlove: :inlove:

welkom en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat het in het ziekenhuis ook een positief bericht is !!!

groetjess loessie

Wauw, te gek, zeg! Gefeliciteerd! En natuurlijk van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

welkom en gefeliciteerd

:thumbup: en

welkom en veel plezier

Dank jullie wel :inlove: … ik lees nog ff rond … druk hier op t forum,daar heb je dagtaak aan om bij te houden:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoi Welkom hier!

En ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!!

Dank :oops:

en Doortje…gefeli lekker 16 weekjes zwanger lees ik…gaat het goed?

Welkom!

Heel veel lees- en typeplezier gewenst en hopelijk lezen we snel goed nieuws :thumbup:

@Charissa wrote:

Welkom!

Heel veel lees- en typeplezier gewenst en hopelijk lezen we snel goed nieuws :thumbup:
dank :dance:

Pfff ja maandag duurt dan lang hihi…maar komt vanzelf.

Ik zie al wel dat mijn borsten reageren en tepels donkerder worden, maar ik wacht ff het bloedresultaat af. Fijn om het alvast wel al te kunnen schrijven…dat voelt fijn!!! :oops:

Welkom en veel forumplezier

Welkom en veel forumplezier hier!

welkom hier en veel forum plezier