Ik, oma van Keano wil mij even voorstellen ...

Hallo dames en heren,



Ik ben Coba en ben moeder van 2 kinderen, 1 zoon en 1 dochter…

Mijn zoon is alweer 34 jaar en mijn dochter bijna 33 jaar. Ook ben ik vorig jaar juli oma geworden van een prachtige kleinzoon :inlove: Keano. Op 18 juli 2009 is hij geboren, helaas met een slechte start maar gelukkig gaat het nu héél goed met hem… :thumbup: En nu is hij bijna alweer een half jaar oud :dance: Wat gaat de tijd toch snel…



Mijn dochter is hier sinds september opgekomen en zo nu en dan lees ik mee onder haar naam. Maar nu heb ik dan eindelijk mijn eigen inlognaam gekregen… :slight_smile: Ik hoop hier het naar mijn zin te hebben en veel mogen mee te schrijven en lezen…



Nog even een foto van mijn kleinzoon dan… :inlove:











Groetjes Coba

:mrgreen: :mrgreen: Hallo Moeders…



WELKOM HIER EN VEEL PLEZIER



:-* je dochter

hallo Oma van Keano,



Bij deze van harte welkom op dit forum, dat je er veel plezier van mag hebbenn :smiley: :smiley:

Oh ja en wat een plaatje van een kleinzoon!!! :thumbup: :inlove:

Hallo Miranda en Renate.



Dank jullie wel voor de welkomstwoordjes.

Het zal wel even duren voor ik alles weet. :lol: ,maar zal wel lukken.

Lieve groetjes Coba.

.

Ja Renate,wat een mooi mannetje he, :inlove:

maar jij hebt ook een mooi dochtertje.



Coba.

hallo coba, kom je ook gezellig bij de meiden uit groningen buurten? je bent van harte welkom, oma s zijn toch eigenlijk dubbele mama s, wilde dat mijn mams er nog was hoor om ook hier te kunnen kijken, dus leuk juist een oma



en keano is om op te vreten haha…

ik heb alweer helemaal zin in mn eigen kleine wonder over een paar weekjes :smiley:

welkom hier

@kristalkindje wrote:

hallo coba, kom je ook gezellig bij de meiden uit groningen buurten? je bent van harte welkom, oma s zijn toch eigenlijk dubbele mama s, wilde dat mijn mams er nog was hoor om ook hier te kunnen kijken, dus leuk juist een oma



en keano is om op te vreten haha…

ik heb alweer helemaal zin in mn eigen kleine wonder over een paar weekjes :smiley:




Ik dacht dat Valthermond Drenthe was :mrgreen:

Tssss :wink:



zelfs in valthermond ben ik een keer de verkeerde kant op gereden :wall: Daarna heb ik een tomtom gekocht :angel:



Welkom hoor!!!

@lydia wrote:

@kristalkindje wrote:
hallo coba, kom je ook gezellig bij de meiden uit groningen buurten? je bent van harte welkom, oma s zijn toch eigenlijk dubbele mama s, wilde dat mijn mams er nog was hoor om ook hier te kunnen kijken, dus leuk juist een oma



en keano is om op te vreten haha…

ik heb alweer helemaal zin in mn eigen kleine wonder over een paar weekjes :smiley:




Ik dacht dat Valthermond Drenthe was :mrgreen:

Tssss :wink:



zelfs in valthermond ben ik een keer de verkeerde kant op gereden :wall: Daarna heb ik een tomtom gekocht :angel:



Welkom hoor!!!




:lol: Daar heb je helemaal gelijk in Lydia, maar ondanks dat Drenthe topic stil ligt…Vanaf vorig jaar ergens niks meer geschreven…Nou dan zit ze daar zielig alleen… :wink:

Enne, in Valthermond verkeerd rijden :think: Is ja 1 lange weg van 12 kilometer :lol:

ja hoor ik weet waar valthermond ligt, maar zo zie je maar weer hoe gastvrij wij groningers zijn voor onze buren he hahahaha

Welkom en veel forum plezier, en wat een knappe kleinzoon heb je :inlove: :inlove: :inlove:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

Welkom en veel plezier hier

Dank jullie wel dames voor het hartelijke ontvangst. :thumbup:



Ben heel blij met mijn (onze) kleinzoon ,het is een mooi mannetje.

Ben er vanmorgen nog even geweest koffie drinken, met mijn zus.

Nog even op de foto met hem, altijd weer schattig. :roll:



Nou ik zal alles even goed door lezen om even wat meer te weten over

jullie. :wink:



Coba.

JAAA, foto’s zijn weer geslaagd… :inlove:



Komen ze…hebben jullie ook een idee met wie jullie te maken hebben :mrgreen:



















Mooie foto’s Coba!

Maar eeeeh wat ben je aan t doen bij Keano op die ene foto?

Kneep je hem even in de wang? :smiley:

:lol: :lol: :lol:







Even ouderwets een “kippe bekkie” aan het creëren zeg maar :mrgreen:

hahaha ik lig in een deuk :smiley:

Arm kind