Ik moet zo

naar de tandarts en ik zie er als een berg tegenop :? . Om 11.40 uur moet ik er wezen en dan moet er geboord worden, want heb een paar gaatjes. Ik heb het veel te lang laten gaan, een paar keer de afspraak afgebeld, want ik durfde niet :cry: .

Nu moet het echt, want ik heb last van mijn gebit.

En ik ben gewoon bang, heel stom ik weet het, maar ben vanochtend al vier keer naar het toilet geweest. Ben misselijk, het zweet staat in mijn handen, knoop in mijn maag.

Liefs,

Judith

Sterkte! Je kan het!!

:hug:

meis , ik weet maar al te goed hoe je je voelt… ik moet vanmiddag toevallig ook, maar bij mij is de angst nu voorbij… heb al heel wat dagen gehad, dat ik wel bang was(flink vullen en trekken)…

Heb het nu gelukkig allemaal achter de rug, en hoef vanmiddag alleen maar om te happen voor mijn frame/…

succes meid!

:hug:

Volgens mij zijn heeel veel mensen bang voor de tandarts. Ik zou me er zeker niet voor schamen!

Succes meis en sterkte! :hug: :-*

Suc6 :hug:

Ik moet woensdag, ben 1,5 jaar niet geweest en er moet ook een heleboel gebeuren :? (1,5 jaar geleden al) :oops:

Dus je ziet, je bent niet de enige, en zeker niet stom. Weet de tandarts dat je er zo tegenop ziet? Ik zou het wel aangeven, dan houden ze er vast rekening mee.

Succes! :hug:

Je bent er nu! :hug: Voor je het weet is het weer voorbij! :hug:

Succes!!!

oh ik weet precies wat je bedoelt!

heel veel succes!

ik hoop dat het mee gevallen is!

Als het goed is lig je nu in de stoel en ben je bijna klaar. Ik denk aan je hoor!

Zoveel mogelijk ontspannen!

Oei, ik moest ook vamorgen…ook boren :? . Ik heb ook de halve ochtend met een knoop in m’n maag gelopen. Gelukkig viel het bij mij mee, hopelijk bij jou ook!

hier ook een schijterd kwa tandarts.

sterkte meis hopenlijk is het mee gevallen.

Ja erg he meis… :hug:

Weet precies hoe je je voelt; 5 x naar de wc voor je gaat en al dagen een knoop in je maag…

Toen ik net bevallen was riep ik heel hard (terwijl ze de hechtingen nog aan het zetten waren… :mrgreen: ) Nu ben ik nóóóóit meer ergens bang voor en ga ik lachend naar de tandarts…

Dat gevoel was jammergenoeg weer snel verdwenen. Ben weer net zao’n schijterd als voorheen… :roll:

Sterkte, volgens mij moet je er nu vanaf zijn…

:thumbup:

(en achteraf valt het altijd mee he…?)

Hoe is het gegaan???

Helaas moet ik regelmatig voor niet fijne dingen naar de tandarts, dus weet helemaal hoe je je voelt :?

Dat je al dagen vantevoren gaat denken: Ohhohh moet bijna naar de tandarts bibber bibber :shifty:

Haha Dena, dat riep ik ook ja :smiley:

Na twee bevallingen is die tandarts een koekie…nou, dat roep ik nu echt niet meer :wink:

Ik ben net weer terug. Heb anderhalf uur in de stoel gelegen en 8 prikken in mijn mond gehad voor verdoving :shock: .

Het was een nieuwe tandarts, heel aardige man. Ik heb hem verteld dat ik bang was en hij heeft heel rustig en kalm aan gedaan. Hij vertelde wat hij ging doen, hoe lang het zou duren ongeveer en als ik even niet meer wilde moest ik mijn hand opsteken. Echt een supervent :thumbup: !

Vandaag drie gaatjes gevuld, volgende week moet ik terug voor de rest :? . En ik zie er nog steeds tegenop, maar het lijkt minder te zijn dan eerst.

Lang leve Joost de tandarts :mrgreen: !

Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes :-*

Liefs,

Juud

he lieve moppie! Helemaal niet meer aan gedacht!!! Ach jee gelukkig viel de tandarts mee. Nu de volgende stap! Maar ja als ik het kan kan jij het helemaal!!!

:-* :-*

Oh jee ik moet vanmiddag weer…

Nou lekker, dacht ik dat het allemaal best meeviel. De verdoving is uitgewerkt en mennn, wat doet het zeer opeens. Heel de rechterkant van mijn gezicht voelt aan alsof er met naalden in geprikt wordt :?

Nu een Ibu ingenomen en hopen dat het een beetje gaat werken, want dit is toch niet zo heel leuk…

Zie gelijk weer als een berg tegen volgende week op :wall: :twisted:

Toen ik dei mega rot behandeling heb gehad, toen heb ik direct bij thuis komt twee ibu genomen en ben op bed gaan liggen. En toen viel het naderhand mee met de pijn.

Ja nu is het heel rot, welllicht dat ijs op je wang verlicht?

:-* :-*