Ik moet afscheid nemen

van mijn wiegje :cry: :cry:



Sanna past er bijna niet meer in en het wordt ook een beetje gevaarlijk nu ze zich in bed ook gaat omdraaien.



Maar…ik vind het zo erg dat ze nu 's nachts niet meer naast me slaapt :frowning:

Overdag slaapt ze gewoon in haar eigen kamertje maar 's nachts gaat ze nog lekker mee naar onze kamer.



Eigenlijk wou ik haar vorige week al op haar eigen kamer laten slapen maar stoppen met de bv en niet meer naast me slapen was gevoelsmatig teveel van het goede :wink:



Ik heb met mezelf afgesproken dat mijn meisje nog twee nachtjes naast me mag slapen en dan is het echt afgelopen.



Gek dat ik er nu veel meer moeite mee heb dan toen met Jimmy.



Zo dat moest er weer even uit, thx :-*

(ik ben op dit forum de laatste tijd wel mijn hart aan het luchten zeg :eh: :wink: )

Onze zoon ligt al in zijn eigen bedje, maar ik herken het gevoel heel erg. Maakt volgens mij ook niet uit of je het doet met 2, 3 of 8 maanden, het blijft gewoon balen als ie voor het eerst niet meer naast je ligt.

Veron lag met 4 dagen in zijn eigen bedje, ik kon zelf geen oog dicht doen met hem naast me of in de kamer …elk geluidje wekte me .

Nu moet ik zeggen ligt hij aan de andere kant van het halletje in zijn eigen kamer maar ben ik nog steeds wakker bij elk geluid hihi



Succes in elk geval, is even wennen … :thumbup:

oh wel herkenbaar. Lev ligt ook nog in een wieg. Hij draait niet en hij past er nog in, en binnenkort gaat hij ook naar een eigen kamer met ledikant.

Vandaag is het dan zover. Iets later dan ik met mezelf had afgesproken :lol:

Maar ik moest een nieuwe babyfoon kopen omdat de oude verschrikkelijk stoorde op onze slaapkamer.



Ze heeft het in ieder geval wel naar haar zin in haar nieuwe bed :inlove:

Kunnen jullie kinderen zó lang in hun wieg? :shock:

Senne paste er met 3 maanden al niet meer in! :eh: :mrgreen:

Misschien is mijn wieg wel groter?



Maar Sanna is maar een kleintje hoor, ze woog vier weken geleden 6450 gr en was toen 64 cm.



En ik moet eerlijk zeggen dat Sanna er wel iets krapper in lag :wink:

Senne was met 7.5 maanden 77 cm en 10.500 kg dus het zal wel aan zijn grote lengte liggen denk ik :wink: .

Ik denk dat het verschil wel in die 13 cm :shock: en 4 kilo :shock: zit ja :lol:.

Hahahaha, vandaar dat hij er al met drie maanden niet meer in kon.

@mar27 wrote:

Ik denk dat het verschil wel in die 13 cm :shock: en 4 kilo :shock: zit ja .:lol:


Hahaha! :shifty: :mrgreen:

Hoe groot was Senne met zijn geboorte? Of is hij gewoon heel hard gegroeid?



Nog maar eventjes zie ik, spannend :dance:

Hij woog toen gewoon 3.920 kg en 52 cm maar hij groeit als kool :wink: .

Ja, inderdaad, nog eventjes en ik mag weer, fijn hoor! :dance: :inlove:

nina past hier ook al bijna niet meer in de wieg hoor , ze weegt nou 7,5 kilo , en is 66 cm lang dus ik moet ook snel afscheid gaan nemen , en dat is moeilijk hoor , want alissa had er tot 6 maanden in gelegen , en nina is er iets sneller uit :cry: