Ik mis mijn meisje...

Benthe is gisteren opgehaald door opa en oma. Ze zijn vandaag naar de dierentuin.

Ik gun het ze, weet dat Benthe het geweldig vindt en mijn ouders vreselijk van haar genieten, maar ik voel me alsof ze een deel van mijn hart uit mijn lijf gerukt hebben.

Het klinkt misschien overdreven, maar zo voel ik het echt…



En dan is B’Elanna ook nog op school en word ik gek van de stilte…



Had me een ochtendje vrij gegeven en verheugde me op met een boekje op de bank te kruipen, maar het wil niet lukken…

Zou blij zijn als het 19.00 was… dan kon ik haar weer knuffelen…

:hug: :hug: :hug: :hug: Ik weet hou je je voelt, onze kleine man was afgelopen weekend logeren bij opa en oma, was blij dat ik hem weer op kon halen.



Misschien even shoppen om je gedachten te verzetten. :wink:



Groetjes Moon.

:hug: Heel erg herkenbaar hoor.

:hug: herkenbaar…

Dikke knuff voor jou :hug:



Al lijkt het mij heerlijk om een keer een dagje voor mijzelf te hebben :oops:

Snap hoe je je voelt meid! Ik ben sinds een jaar alleenstaand en elke woensdag en een weekend om de twee weken, zijn m’n kindjes naar hun vader… Ik kan er na een jaar nog steeds niet aan wennen… :frowning:



Sterkte vandaag, probeer er toch van te genieten, al steek je alleen maar even je hoofd in het zonnetje… :-*

Heel herkenbaar ook, probeer toch wat van je ‘‘rust’’ te genieten en van het feit dat je meisje een leuke dag heeft met opa en oma. Geef haar vanavond een dikke knuffel!

Dat snap ik best :hug:



Mijn meisje is bijna 2 jaar, en is nog nooit een half dagje ofzo ergens heen geweest zonder mama :oops: :oops:

@wisje wrote:

Benthe is gisteren opgehaald door opa en oma. Ze zijn vandaag naar de dierentuin.

Ik gun het ze, weet dat Benthe het geweldig vindt en mijn ouders vreselijk van haar genieten, maar ik voel me alsof ze een deel van mijn hart uit mijn lijf gerukt hebben.

Het klinkt misschien overdreven, maar zo voel ik het echt…


Sta je er dan wel achter dat ze met opa en oma weg is? Ik vind het nogal een heftige bewoording :think:

@Affie wrote:

@wisje wrote:
Benthe is gisteren opgehaald door opa en oma. Ze zijn vandaag naar de dierentuin.

Ik gun het ze, weet dat Benthe het geweldig vindt en mijn ouders vreselijk van haar genieten, maar ik voel me alsof ze een deel van mijn hart uit mijn lijf gerukt hebben.

Het klinkt misschien overdreven, maar zo voel ik het echt…


Sta je er dan wel achter dat ze met opa en oma weg is? Ik vind het nogal een heftige bewoording :think:


Ja dat vond ik ook....
Om eerlijk te zijn, vind ik het een overdreven zin, sorry!

Heb je geen goede band met je ouders dan ofzo? :oops:

Met ze bedoel ik niet mijn ouders… nou ik het zo lees begrijp ik wat je bedoeld… Had meer moeten zijn: alsof er een stuk uit mijn hart gerukt is…



Nee, ik weet dat Benthe het geweldig vind en dat mijn ouders vreselijk van haar genieten…

Maar ik ben ALTIJD samen met mijn kleine meisje, dus als ze er niet is, is er zo’n grote leegte…

Ja dat is begrijpelijk als je altijd samen bent, dat snap ik wel! :hug:

:hug: ik weet dat het moeilijk is ik heb co-ouderschap met de papa van Senna… Nou woont ie gelukkig wel in dezelfde straat maar toch… Ik maak er altijd mijn dagen van… Lekker shoppen, werken doe ik op die dagen… Tutten met mijn zus… Lekker in bad… Zor g ervoor dat ik fris en fruitig ben als ze er weer is en dan gaan wij weer lol maken…

Loslaten is zo moeilijk… Mijn zoon is inmiddels 4 maar nog als zijn oma hem mee neemt voor een dagje weg blijf ik onrustig. Ik begrijp je helemaal. Is ze inmiddels weer thuis? Lekker knuffelen!

JAAAAHHHHH, ze is er weer!!!



Ze vloog me in de armen en knuffelde me heerlijk. Vol verhalen over wat ze allemaal gezien en gedaan heeft.

Oma helemaal trots, want kleine meid heeft de hele tijd gelopen, wilde niet in de wagen.



(nou zou je zeggen: bijna drie, tuurlijk loopt ze al die tijd, maar ze is erg klein, dus ook kleine beentjes, dus wij verbaasd, maar trots!!)



Nu ga ik haar weer knuffelen en helaas in bed leggen zo…

En morgen weer genieten van mijn meiske om me heen… :inlove:

:smiley: mijn kind weigert zelfs naar school te lopen (2 straten) dus zeker weten dat jij trots bent dat ze de hele dag zelf heeft gelopen :inlove:



Geef dr maar een lekkere knuffel en een dikke kus dan zal ze vast heerlijk dromen vannacht.

Dat gevoel ken ik… En dat heb ik als ik me kleine van 7 wkn even voor half uurtje achterlaat! :?

Als ik dat allemaal lees voel ik me een afschuwelijk slechte moeder… ik vind het heerlijk als ze alledrie even weg zijn en ik tijd voor mezelf heb :silenced: (okee… dat moet ook weer niet té lang duren)

@Jenni wrote:

Als ik dat allemaal lees voel ik me een afschuwelijk slechte moeder… ik vind het heerlijk als ze alledrie even weg zijn en ik tijd voor mezelf heb :silenced: (okee… dat moet ook weer niet té lang duren)




oeps hier ook,



als jasper naar zijn papa gaat, breng ik tim ook een dagje of nachtje weg,

dat deed ik al toen hij 6 weken was…



kan ik even op adem komen, huisje goed poetsen,

en even lekker geen mama zijn…





Maar fijn dat ze het leuk hebben gehad, vandaag lekker extra veel knuffels voor je meisje ! :hug:

Ha, ik voel me geen afschuwelijk slechte moeder, en dat terwijl ik werk en wij elk jaar wel een weekend zonder kids weg zijn… (en daar nog van genieten ook :mrgreen: )



Maar alleen thuis zijn zonder kids vind ik ook vreemd hoor, zo’n leeg huis waar anders van die heerlijke stemmetjes in klinken…



Wisje, misschien volgende keer (als die over 18 jaar komt :wink: ) iets gaan doen dat je met kids niet zou doen… sporten, winkelen, … Dan vliegt de tijd vast iets sneller voorbij.



Super knap hoor dat ze al zoveel loopt :thumbup: