ze is al van 6 maanden af bang om alleen te zijn , teminste ik hoef maar een meter uit haar richting te gaan en ze stopt met waar ze mee bezig is en komt meteen achter me aan , en dan moet ze bij me ,
en heb ik iets in de handen dat ik haar niet pakken kan dan is het een GROOTS DRAMA FESTIJN zodat ik haar moet pakken , ze wil alleen bij mij zijn , en drama als het niet gaat hoe ze wil
alissa had dat eigelijk niet , ze speelde lekker alleen en kon zich goed vermaken ,
en nina vermaakt zich alleen als ik er bij ben . nou vind ik dat allemaal helemaal niet erg , maar ik dacht dat het misschien voor een maanden zou zijn of zo , maar het is al maanden nou , hihih iemand hier die dat ook herkend
peggy ik heb het ook gehad met haar en er werd ook geadviseert om veel kiekeboe te doen of even weg te gaan en dan je weer te laten verschijnen nu speelt ze alleen en kan ik rustig even naar de wc maar dat is ook niet altijd. dat is het enigste wat ik je als advies kan geven.
Met mijn dochter tot in den treure kiekeboe… soms (zogenaamd even naar de schuur)… Dan als zij aan het spelen was… Onder het spelen… “wat drinken pakken”… dat soort dingen… Het heeft even geduurt…Maar het resultaat was op den duur daar…
Ze is nu 20 en ik kan nu alleen naar de wc… . :mrgreen: geintje… Maar inderdaad de kiekeboespelletjes doen wonderen… :thumbup:
nicole, dat deed ik ook in het begin , maar dat heeft hier helaas niet geholpen , dan zie ik haar gewoon denken , ja hoor , jij denkt stiekem bij mij weg te komen , nou dacht het niet he ,
dat zie ik haar dan denken hhihihihi
@henriette1309 wrote:
Met mijn dochter tot in den treure kiekeboe… soms (zogenaamd even naar de schuur)… Dan als zij aan het spelen was… Onder het spelen… “wat drinken pakken”… dat soort dingen… Het heeft even geduurt…Maar het resultaat was op den duur daar…
Ze is nu 20 en ik kan nu alleen naar de wc… . :mrgreen: geintje… Maar inderdaad de kiekeboespelletjes doen wonderen… :thumbup:
hihih ze is nou 20 en ik kan naar de wc hihih , nou ik moet zeggen met alles wat ik met mijn spook geprobeerd heb , denk ik nou datik dit niet durf uit te sluiten :mrgreen: :mrgreen:
stel je voor zeg
maar als ik al 1 meter uit haar buurt doe, of nee als ik me al omdraai om uit de richting van haar te gaan , dan is het al raak , en ik blijf vertellen met haar , en ik zeg wat ik doe en ik doe kiekeboe spelletjes, en ik doe haar met alissa in de speelhoek laten spelen om haar bezig te houden ,
en ik heb haar sinds gisteren op de driewieler gezet en dan rij ik haar gewoon met me mee hihih heb ik me handen vrij en zij is bij me , en dat bevalt haar wel , maar verder heb ik nog geen idee hoe lang dat dit nog duren gaat :think: :mrgreen: :mrgreen:
Troost je het gaat een keer over… Hoe harder je bij haar weg probeert te rennen hoe langer het duurt… Ze krijgt vanzelf het vertrouwen dat het goed is…
Het kan even duren,maar het wordt beter… schenk haar dat vertrouwen… Ze is gek met je… Dat is het hele probleem…
Rebecca ging ook echt overal met mij mee naar toe… tot aan de wc aan toe… nooit een probleem van gemaakt… En ik denk dat het dan het snelst over is…
En zo in 1x merk je dat je alleen naar de keuken kon lopen zonder dat zij het in de gaten heeft…
Succes… :thumbup:
henriette ik maak er ook geen probleem van hoor, ’
ik vind het alleen zielig voor haar dat als ik even niet denk en de telefoon hoor, dat ik dan bijv naar d ekeuken ren , en dan is het meteen drama , dat vind ik zo zielig dan is ze helemaal in tranen maar als ik terug ben dan is het ook weer goed, maar dan denk ik even niet na en dan is ze al zo verdrietig ,
dat is mijn probleem , maar ik vind het heerlijk dat ze zo graag bij me is hoor, ook boterhammetejs maken samen is leuk , dan zet ik haar op het aanrecht voor me , en krijgt ze en sneetje brood en dan maak ik de boterhammetjes klaar . en ze vind dat super leuk zo hiihi
maar je word erg vindingrijk als je kindje bij je wilt zijn en je geen handen vrij hebt om d’r te dragen hihih , en poetsen doen we ook samne , dan krijgt zij een doekje , alissa een doekje en ik en dan poetsen we samen , alleen nina doet meestal kiekeboe met het doekje :inlove: :inlove:
Sorry pegje, ik kan je niet verder helpen.
Hier doen wij ook het kiekeboe spelletje…
En gelukkig werkt het.
Het is een kwestie van geduld, en dat komt zeker goed!!!
:inlove: :inlove: :inlove: Samen poetsen…
En je bent nog sneller “klaar” ook nog… :mrgreen:
Het is inderdaad ook wel zielig voor haar op dat moment, gelukkig zijn dat als het goed is relatief korte momenten…
Ze zijn zooo snel groot… :shock:
Ben blij dat je zo van je meisjes geniet… heerlijk… :thumbup: