Ik maak me weer zorgen!!

Graag wil ik mijn verhaal hier kwijt, en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!

Vorige jaar december heb ik een miskraam gehad en moest ik gecureteerd worden. Helaas is dat niet helemaal verlopen zoals het moest en had ik veel bloed verloren. Nadat ik in Januari weer aardig was opgeknapt, zijn we weer aan het klussen :wink: gegaan.

Elke maand erna dacht ik zwanger te zijn. Mijn borsten groeiden, misselijk, krampjes in buik, erg moe. Maar helaas werden we steeds teleurgesteld door dat ik ongesteld werd :roll: Tot begin April toen we weer teleurgesteld op de bank zaten, zeiden we laten we er niet teveel meer mee bezig zijn. Ik drink gewoon weer een glaasje wijn etc en probeer het los te laten. Achteraf weet ik dat het ook niet goed was om er zo mee bezig te zijn, maar mijn gevoel was; als ik maar weer zwanger wordt dan is het allemaal niet voor niets geweest :oops: en is alles van binnen nog ok. want daar twijfelden we nog steeds aan (omdat er na de curetage geen inwengdig onderzoek meer was gedaan). Dus had ik wel een afspraak gemaakt met een nadere gynaecoloog. Daar ben ik vorige week maandag geweest en hebben ze mijn baarmoeder onderzocht. Er was niets verkeerds te zien gelukkig. Behalve dat mijn baarmoederslijmvlies opgezet was. Met een slangetje is er vloeistof in de baarmoeder gespoten om te zien of er poliepen zaten. Ook deze zaten er niet gelukkig. Opgelucht gingen we naar huis. Totdat ik enorme krampen kreeg en bijna niet kon lopen. Werd er misselijk van (ik dacht hoort er vast bij) Nu een week verder heb ik toch een test gedaan want ben een week overtijd. EN ZWANGER!! Super natuurlijk maar maak me echt zorgen nu. Misschien is het wel niet goed gegaan vanwegen die test?! Volgens de gynaecoloog moet ik het rustig afwachten (het is nu toch niet meer te veranderen)

Ik hoopte dat andere dit misschien ook hebben mee gemaakt en mij hier meer over kunnen vertellen. Natuurlijk ga ik van het positieve uit en zolang ik geen bloedverlies heb blijf ik zo denken.

Het is een heel verhaal geworden zo, maar ik hoop met een positieve afloop. :thumbup:

ik kan je helaas niet helpen maar wel een dikke :hug:

hai plaatsgenote :smiley:



ik zou als ik jou was de arts bellen die je vorige week behandelt heeft en dit vehaal voorleggen.dan even kijken wat deze er van zegt.



succes in elk geval hoor enne gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk :dance: :clap: :thumbup:

dat is wel spannend zeg…heel dubbel…



ik duim voor je dat alles goed is met jullie beeb

@merel33 wrote:

hai plaatsgenote :smiley:



ik zou als ik jou was de arts bellen die je vorige week behandelt heeft en dit vehaal voorleggen.dan even kijken wat deze er van zegt.



succes in elk geval hoor enne gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk :dance: :clap: :thumbup:




Ik sluit mij bij mijn andere plaats genoot aan.,.

En uhh ook vanaf hier ook gefeliciteerd!!

Wat ontzettend lief dat jullie reageren, dat had ik niet verwacht :smiley:

Ik heb al contact gehad met de gynaecoloog en er werd mij verteld dat er geen giftige stoffen naar binnen zijn gebracht dus dat we zolang er geen bloedingen zijn gewoon moeten afwachten. Ze kunnen het nu niet meer terug draaien. Nou is dat natuurlijk ook zo maar ik wilde zo graag weten of dit vaker gebeurde en zo ja zijn er dan gevolgen…maar helaas weet ik dat dus niet en probeer daarom zo mijn vraag hier neer te leggen en er zo meer over te horen!

Verder voel ik me goed en erg positief dus ga ook zeker niet teveel tubben.

Ik ga me maar eens wat meer in deze site verdiepen…haha, we zijn tenslotte zwanger :wink:

ow ik kan me je ongerustheid zo goed voorstellen. Zou ik ook hebben, anderen beredeneren altijd alles zo logisch en nuchter, alleen bij jezelf komt er ook je gevoel bij kijken en daarbij een hoop spanning en onzekerheid.

Ik kan er verder niet over meepraten, hoop dat je mensen hier treft die het wel herkennen en je gerust kunnen stellen :-*

Nou heb een banner aangemaakt even kijken of deze werkt!!! :smiley:

Het gaat erg goed, voel me lekker zwanger. We hebben het deze keer meteen vertelt aan de naaste familie, dan kan ik er over praten :wink: (en dat doe ik graag haha) Ik heb op woensdag 3 juni afspraak met de verloskudige. Dus tot die tijd maar niet teveel over nadenken en genietten.

Bedankt voor de reacties…liefs natasja