Ik lach me hier een ongeluk....

Matthijs moest naar zijn bed en ik zit er ook lekker in, klaar om te gaan slapen.



Maar Matthijs heeft het even drukker met andere dingen: Al zijn knuffels zijn stout geweest en dat zullen ze weten ook…



Hij roept keihard: “Jij hebt niet geluisterd, en jij ook al niet, ga maar even hier zitten! Kom eens hier, ik wil even met je praten, jij hebt niet geluisterd! Ik word hier heel boos van!”



Ondertussen hoor ik hoe hij ze alle kanten opsleept en neerzet :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Oh, hahaha, en nu is hij het aan het goedmaken met ze: “Ga je nu weer naar me luisteren?”



Pff, papa Matthijs regelt het allemaal wel eventjes hoor :lol:

ow schattig he!!

hier gebeurt het ook, al kan tyg nog niet zo goed praten.

hij zegt: “nee!”

“titten!”

“mapen!! (slapen)”

“neeeeheeee”

en daarna gaat ie ze knuffelen :inlove:

haha geweldig :inlove:



van dat soort momenten kan ik ook heerlijk genieten :lol:

OOOOW smullen he… Maud doet het ook ik HOOOR mezelf vaak… :roll: :inlove:



‘nie doehoen…’



‘opsiete’ (opschieten)



’ nou, komme nog of nie’ :oops:

Hahaha, ja je hoort jezelf echt terug hè :roll: :oops: :oops:

Owwww wat lieffffffff… hier nog niet hoor… die luie aap van me praat nog niet maar als ik dit lees kan ik helemaal wegzwijmelen… wat leuk!

oooh wat grappig van Matthijs!!



hier zegt Teun altijd (als ik voor de zoveelste keer naar boven moet om hem terug te stoppen :roll: )



“niette hooruh he?”



(na de 10e keer zeg ik nl. altijd: en NOU wil ik je NIET meer horen!!!) :oops: :oops:



en ja, hij komt soms errug moeilijk in slaap :mrgreen: :roll:

hahaha, 't is echt grappig, hoe die kleintjes je kopieëren!!



Enneh… faizaa, zodra Sanae ook dat soort dingetjes begint te doen, wil ik ze horen hoor!!! Je zult zien, zodra ze eenmaal begínt, gaat ze als een trein :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat liefff een heuse rollenspel tussen hem en zijn maatjes…

En zoals eerder gezegt… zo zie je ook een beeld van hoe er naar hem wordt gesproken en gereageerd… hij kopierd dat gedrag… leuk te horen… :inlove:

:mrgreen: SUPER!!!



Joy doet dat wel met dr babypoppen inderdaad! Erg grappig :smiley: