Ik laat mijn haarkleur uitgroeien...

Dus dat kan niet???

Ik ben van mezelf lichtblond maar verf het nu al 5 jaar naar donkerbruin, laatste was kersenrood… Maar ik been het zo zat en ik wil weer naar lichtblond.

Nu wil ik volgende maand naar een kapper maar dat heeft dus geen zin want ze kunnen me dus niet meer blond maken? :frowning:

Oke dan , een fotootje van vroeger :smiley: Dit is wel 10 jaar geleden hoor, ik heb het nu langer en bijna zwart. Op deze foto is het geblondeerd.

EN die arafat sjaal had ik nooit weg moeten gooien, dat is nu weer helemaal hip :mrgreen:

Ik heb mijn haar heel vaak geverfd met uitwasbare verf maar op de één of andere manier wil het bij mij niet uit mijn haar :frowning:

@TaMa wrote:

Dus dat kan niet???

Ik ben van mezelf lichtblond maar verf het nu al 5 jaar naar donkerbruin, laatste was kersenrood… Maar ik been het zo zat en ik wil weer naar lichtblond.

Nu wil ik volgende maand naar een kapper maar dat heeft dus geen zin want ze kunnen me dus niet meer blond maken? :frowning:

Ontkleuren staat eigenlijk gelijk aan blonderen, en als er al een kleurtje in zit (vooral hele donkere kleuren) dan heb je kans dat je haar knal oranje wordt.

Daarnaast is het echt funest voor je haar.

Het beste is echt om het gewoon uit te laten groeien, het lijkt wel eeuwig te duren maar uiteindelijk is het resultaat zeker die moeite waar, voor mij iig wel :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Oke dan , een fotootje van vroeger :smiley: Dit is wel 10 jaar geleden hoor, ik heb het nu langer en bijna zwart. Op deze foto is het geblondeerd.

EN die arafat sjaal had ik nooit weg moeten gooien, dat is nu weer helemaal hip :mrgreen:

Ik heb mijn haar heel vaak geverfd met uitwasbare verf maar op de één of andere manier wil het bij mij niet uit mijn haar :frowning:

ha! Mooi mooi mooi! hihihihi ik heb bijna geen haar meer, dus hoef me ook niet druk te maken om de kleur!

Leuke sjaal!

:mrgreen:

ik ben eigenlijk domkerbruin…

maar het laatste jaar grijs aan het worden… en ben pas 36 :evil:

verf het nu telkens donkerder…

Soms trek ik de grijzen haren eruit…

Maar merk wel dat mijn haar nu erg dof en stug word…

baal dus…

bestaat er geen pilletje anti grijs worden ??

Update

Ik heb mijn haar net geverfd met een verf welke tot 24 wassingen houdt.

Hopelijk lukt het op die manier. Mijn ervaring met de meeste langdurige houdbare verfsoorten is dat het er nooit helemaal uitgaat.

Afwachten dus.

kom maar op met die pas geverfde kop!

(m.a.w. foto! foto!) :mrgreen:

Verfen is mijn ding niet, ik heb van mezelf dik enigzins kroezend/pluizig haar met slag en het is van origine een beetje kastanjerood. Nu meer bruin omdat ik wat ouder ben.

Maar voor mij was de mijlpaal een superkort kapsel… :shifty:

Ik heb het altijd halflang of lang gehad, niet kort in elk geval.

Maar vanochtend heb ik het heel kort laten knippen, met een lok voorop, maar verder… geen haar meer om knipjes ofzo in te doen.

Eerlijk? Ben er mega blij mee, had het jaren eerder moeten doen :dance:

De tattoo heb ik al, de kilo’s moeten er nog af :oops:

Karin, foto!

Cell, ook een foto, ben erg benieuwd naar je nieuwe kapsel

@TaMa wrote:

Karin, foto!

Cell, ook een foto, ben erg benieuwd naar je nieuwe kapsel

Ik ook! :smiley:

Ik ga nu echt niet op de foto, ik heb mijn haar geverfd, gewassen, make -up afgewassen en vervolgens de krullers ingedraaid, badjas aangetrokken en mijn kistjes verruild tegen badslippers! :o

:wink:

Dan maak je morgen maar een foto :mrgreen:

hahahaha…

Ik heb al gedouched (er zaten nog allemaal losse haartjes in mijn korte koppie) en loop nu al in oranje slaapshirt met rode oude broek en zie er ook niet echt charmant uit… morgen… eh geloof ik :shifty:

@Karin2 wrote:

Update

Ik heb mijn haar net geverfd met een verf welke tot 24 wassingen houdt.

Hopelijk lukt het op die manier. Mijn ervaring met de meeste langdurige houdbare verfsoorten is dat het er nooit helemaal uitgaat.

Afwachten dus.

het gaat er nooit helemaal uit maar word wel vaal en licht waardoor je het dus makkelijk licht kan laten maken dan een echte verf.

Cell en Karin, waar blijft de foto??? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ik is ook nieuwsgieig :mrgreen: !

Hehe geen foto dus :slight_smile: Maar ik ga morgen naar de kapper en laat de restjes uitgroei eruit knippen en laat mijn haar wit verven 8)

Ik heb het jaaaaaaaaren bijna zwart gehad!

En ik ben ook via via wel te vinden op hyves, dan zie mijn foto ook :wink:

@Gab wrote:

ik ben eigenlijk domkerbruin…

maar het laatste jaar grijs aan het worden… en ben pas 36 :evil:

verf het nu telkens donkerder…

Soms trek ik de grijzen haren eruit…

Maar merk wel dat mijn haar nu erg dof en stug word…

baal dus…

bestaat er geen pilletje anti grijs worden ??

36 dan heb je nog geluk… Ik ben al jaren aan het vechten met grijze haren en ben nu pas 28 :mrgreen: …

Hier dus altijd verven, om de 3 maanden ofzo… En tussendoor grijze haren uit mijn hoofd trekken :mrgreen: …

Succes met het laten uitgroeien…

gr patricia