ik kook van woede

Hoi



Wij moeten vanwege grootschalig onderhoud van ons huis tijdenlijk verhuizen naar een wisselwoning. Ons huis moet dan helemaal leeg inclusief schuur en tuin dus kort om gewoon verhuizen maar dan tidjelijk.



Nu komt de woningbouw continu zijn afspraken niet na.

De verhuis datum werd steeds uitgesteld owkee dat begrijp ik wel de bouw kan altijd wat achter lopen.



Maar ook was ons belooft dat we wat meer tijd kregen voor overhuizen we kregen tot 3 maal toe verteld waaar onze tijdelijke woning was en tot 3 keer toe werd dat weer gewijzigt met als gevolg dat we ineens geen extra meer konden krijgen ondanks belooft was.



Maar de echte rede waarom ik nu kook is dat het ministerie de woningbouw heeft verplicht als iemand uit de woning moet voor renovatie de woningbouw verplicht is onkostenvergoeding van 5100 uit te keren.

Dit kregen we ook netjes zwart op wit dat dit UITERLIJK 4 weken voor de verhuizing op je rekening stond.



Nouw je raad het al morgen krijgen we de sleutel van de tijdelijk woning en nog steeds staat het niet op me rekening.

Heb al gebelt en dan krijg je een excuus en een smoes van zieken enz enz. Allemaal leuk en aardig maar wij horen ons te kunnen voor berijden en dingen te kunnen aanschaffen voor de verhuizing zoals de onkostenvergoeding voor bedoelt is. En dat hoordr 4 weken geelden al op me rek. te staan :evil:



Heb net de vrouw van administartie ff flink boos aangesproken het schijnt vrijdag overgemaakt te zijn dus ben benieuwt. Ze begin ook echt terug te krabbelen en ineens te beweren dat je het geld pas kreeg als er bepaalde dingen ondertekent waren nouw dat is niet afgesproken want heb alles zwart op wit.



Zit nog te twijfelen of ik nu een klacht moet indienen over de gang van zaken bij hun. Owkee je kan je ei kwijt maarja of ze iets mee doen daar geloof ik echt niks van :evil: :wall:

@ilsederooy wrote:

Hoi



Wij moeten vanwege grootschalig onderhoud van ons huis tijdenlijk verhuizen naar een wisselwoning. Ons huis moet dan helemaal leeg inclusief schuur en tuin dus kort om gewoon verhuizen maar dan tidjelijk.



Nu komt de woningbouw continu zijn afspraken niet na.

De verhuis datum werd steeds uitgesteld owkee dat begrijp ik wel de bouw kan altijd wat achter lopen.



Maar ook was ons belooft dat we wat meer tijd kregen voor overhuizen we kregen tot 3 maal toe verteld waaar onze tijdelijke woning was en tot 3 keer toe werd dat weer gewijzigt met als gevolg dat we ineens geen extra meer konden krijgen ondanks belooft was.



Maar de echte rede waarom ik nu kook is dat het ministerie de woningbouw heeft verplicht als iemand uit de woning moet voor renovatie de woningbouw verplicht is onkostenvergoeding van 5100 uit te keren.

Dit kregen we ook netjes zwart op wit dat dit UITERLIJK 4 weken voor de verhuizing op je rekening stond.



Nouw je raad het al morgen krijgen we de sleutel van de tijdelijk woning en nog steeds staat het niet op me rekening.

Heb al gebelt en dan krijg je een excuus en een smoes van zieken enz enz. Allemaal leuk en aardig maar wij horen ons te kunnen voor berijden en dingen te kunnen aanschaffen voor de verhuizing zoals de onkostenvergoeding voor bedoelt is. En dat hoordr 4 weken geelden al op me rek. te staan :evil:



Heb net de vrouw van administartie ff flink boos aangesproken het schijnt vrijdag overgemaakt te zijn dus ben benieuwt. Ze begin ook echt terug te krabbelen en ineens te beweren dat je het geld pas kreeg als er bepaalde dingen ondertekent waren nouw dat is niet afgesproken want heb alles zwart op wit.



Zit nog te twijfelen of ik nu een klacht moet indienen over de gang van zaken bij hun. Owkee je kan je ei kwijt maarja of ze iets mee doen daar geloof ik echt niks van :evil: :wall:




Hoi Ilse,



Ik vind dat je dus wel een klacht moet in dienen ook al heb je het zwart op wit toch doen!



En inderdaad balen dat ze het geld nog niet hebben over gemaakt ik zou dan ook echt wel woest zijn en met heel de papier winkel daar naar toe gaan en dat voor hun neus leggen door de telefoon kunnen ze je nog al gemakelijk afwimpelen!



Succes meid!

Hoi Ilse,

Ik zou ook een aanklacht indienen,de persoon die daarvoor verantwoordelijk is moet toch tot de orde worden geroepen.

Hoe moet je in hemelsnaam je vloerbedekking bekostigen in je wisselwoning? En je verhuizing op zich?

Ik zou het er niet bij laten zitten.

Succes

Als ik eens te laat de huur zou overmaken moet je eens zien hoe snel je bericht krijgt of je het direct wil overmaken maar zodra je geld van hun krijgt zijn ze ineens een stuk langzamer :evil:

@ilsederooy wrote:

Als ik eens te laat de huur zou overmaken moet je eens zien hoe snel je bericht krijgt of je het direct wil overmaken maar zodra je geld van hun krijgt zijn ze ineens een stuk langzamer :evil:




Inderdaad dus klacht in dienen jij hebt hier recht op en dat staat zwart op wit dus moeten ze dit doen anders zou je er ook nog een zaak van kunnen maken als dat zou moeten.

ik vind dus ook dat je een klacht in moet dienen meis :hug:

in je oude huis blijven zitten tot je geld hebt gekregen?

@merel33 wrote:

in je oude huis blijven zitten tot je geld hebt gekregen?




Die vrouw van administratie beweert het vrijdag over gemaakt te hebben.



Ik ga vanmiddag even langs de huurdersbelangenvereniging daar ben ik gelukkig lid van hier in de buurt.

Want geloof niet dat ik de enige ben toen ik vorige week belde gaven ze toe dat er nog een hoop mensen geld kregen dus met vele sta je sterker.



terwijl ik aan het typen ben belt die vrouw van dw wonigbouw 100 excuses enzo een hoop uitleg waarom het zo mis gegaan is enzo.

Tuurlijk allemaal logisch maarja ik werk 3 dagen in de avonden en me vriend overdags agelopen weekend hadden we een hoop voorwerk kunnen doen met het geld. En dat moet nu in die vrije uren die we samen hebben die eigenlijk voor puur het verhuizen is.



Maarja genoeg gezeken kan er wel boos over blijven maarja er verandert niks zal zo weer eens me rekening checken vandaag of morgen moet het erop staan dan zijn het 3 werkdagen geweest dus dan moet het geld toch echt op me rekening zijn.



Moet morgen bij de wonigbouw het contract tekenen en de sleutel ophalen van de andere woning mocht ik nog niks hebben dan verwacht ik toch een contant bedrag als compensatie aangezien ik morgen moet beginnen met verhuizen zonder de onkostenvergodeing die dankzij hun fout nog niet binnen is

ik zou geen enkel contract tekenen zonder het geld :naughty:

@merel33 wrote:

ik zou geen enkel contract tekenen zonder het geld :naughty:






Helemaal mee eens niks tekenen voor je je geld hebt! dan wachten hun ook maar een paar dagen langer jij moet ookwachten op je geld! :naughty:

@kletsmiep wrote:

@merel33 wrote:
ik zou geen enkel contract tekenen zonder het geld :naughty:






Helemaal mee eens niks tekenen voor je je geld hebt! dan wachten hun ook maar een paar dagen langer jij moet ookwachten op je geld! :naughty:




opzich is dat een goede oplossing ware het niet dat ik teken voor het ontvangen van de sleutel zonder het tekenen ontvang ik geen sleutel en kan ik dus morgen niet gaan beginnen met overhuizen. En ik heb alle dagen hard nodig die ik nog heb om te verhuizen.



ps. staat nog steeds niks op

@ilsederooy wrote:

@kletsmiep wrote:
@merel33 wrote:
ik zou geen enkel contract tekenen zonder het geld :naughty:






Helemaal mee eens niks tekenen voor je je geld hebt! dan wachten hun ook maar een paar dagen langer jij moet ookwachten op je geld! :naughty:




opzich is dat een goede oplossing ware het niet dat ik teken voor het ontvangen van de sleutel zonder het tekenen ontvang ik geen sleutel en kan ik dus morgen niet gaan beginnen met overhuizen. En ik heb alle dagen hard nodig die ik nog heb om te verhuizen.



ps. staat nog steeds niks op






Blijven aan dringen dat ze het geld storten wedden dat als jij zegt ik niet eerder weg ga eer ik geld heb gezien en in het huis blijf dan dat ze wel gaan betalen hoor. En heb je anders geen hulp die kan bij springen?

gisteravond met de overbuurvrouw gekletst en die had het gister op der rekening.



Bij mij staat er nog niks op mqaar ik meen dat het electronisch bankverkeer ook pas start vanag 8 uur dus dan zal het er zo wel opstaan.



Gister ook ff met rabobank gebelt dat ik een groot bedrag ontvang maar dat het er nog niet opstaat volgens hem moet het ongeacht welke bank met electronisch bankiere er binnen 24 uur opstaan :think:



Maarja het kan ook aan een van de 2 banken liggen banken houden wel eens vaker een dag je geld op voor extra rente :?

Ik zouz e zo gewoon weer gaaan bellen,laat ze maar gek worden van je.Je hebt er toch recht op…

Zet hem op!! :lol:

En Ilse,is het er nu eindelijk?

Vind het verdacht lang duren

Hoi



heb dinsdag tegen de wonigconsulente gezegt dat als het er voor het einde van disndag middag het er niet opstond ik het contact kwam halen op het kantoor.



En heel vreemd het stond er ineens op :think: