Ik kom met Marit op televisie vanavond!!

ja ja ik en Marit worden beroemd :smiley:



Het zit zo:

Tijdens mijn zwangerschap heb ik mee gedaan aan zwagerschapsgym met in totaal 10 vrouwen. Wij zijn allemaal bevallen van een meisje!



Dat is schijnbaar zo bijzonder dat we vandaag al in de krant staan, en vanavond te zien zijn op rtl4 bij 4 in het land op 22.30.

Iedereen is even geintervieuwd en gaan ze kijken wat ze kunnen gebruiken. Hopelijk komen we goed in beeld aangezien in deze groep ook nog iemand anders is die haar dochter Marit heeft genoemt, en das toch helemaal speciaal!.



De link vd krant is:

http://www.tctubantia.nl/regio/hengelo/2185233/Alleen-meiden-bij-zwangerschapsgym-Slangenbeek.ece



Ik sta rechtachteraan met een bril op (en onmeunig moe gezicht :mrgreen: )



We zijn vanavond te herkennen aan een camelkleurig jasje, en Marit heeft een roze jurkje aan :inlove: …



Dus kijken allemaal!!! :mrgreen:

Leuk zeg!!!



Ik moest wel heel erg lachen om die reclame bovenaan de krant…Erotic… en dan jullie eronder!!!

Ben benieuwd :thumbup:

Hey, da’s toevallig!

En dan nog op tv ook!

leuk … ik ga zeker even kijken :mrgreen:

Wat leuk zeg !!!

Waarschijnlijk ga ik ook wel even kijken.

Groetjes van Anita

leukleuk!!



bij mijn gym hadden we bijna allemaal jongens.

maar ook in mijn groep zat iemand die zijn zoontje wessel heeft genoemd.



ga kijken vanavond hoor

Ooooh Claudie, wat leuk!!! :mrgreen:

Leuk, ik ga ook even kijken!



Bij ons in de straat zijn op 10 juli 2006 3 kinderen geboren, dat is denk ik ook wel bijzonder… Imke is er eentje van…

Ik heb het een paar minuten te laat op gezet… hoop niet dat het al geweest is!

Jaaaa, ik heb het gezien, leuk hoor :mrgreen:!!!

Leuk stukje, jij was de eerste Marit toch? :smiley:

Wat leuk, heb het ook gezien. Had ik het goed gehoord was er nog een meisje die Marit heette?

hoi



had in het voorstukje al iets gezien, maar had het later gemist en was erg benieuwt wat er dan bijzonder was want dat werd niet gezegt hahahaha



Nu weet ik het :lol:

he wat leuk…



en wat grappig : chantal die op de foto staat ken ik van het zwangerschapzwemmen van toen met sanne :mrgreen: …zie je haar nog wel eens?

ja idd ik was de 1e marit!! Er was nog een meid die marit heet :mrgreen: …



Issie, De nagym begit volgende week, dus zou chantal wel ff vertellen dat ze de groeten krijgt van je…wat is je echte naam? :wink:

Jaah, ik heb het gezien! Erg leuk hoor!

ook gezien gisteren en erg bijzonder hoor, allemaal een meisje.

ik vind dat soort dingen wel leuk in het nieuws

Het claudia dat mag wel…mijn echte naam is Esther…van Sanne dan weet ze het wel denk ik…we zijn nog bij elkaar op kraamvisite geweest…leuk

Ben je nog geweest??? :oops: na de nagym?