Hallo allemaal,
Ik ben Linda 23 jaar kom uit de provincie Groningen. Ik ben 5,5 jaar samen met mijn vriend, waarvan we 2,5 jaar samen en 16 mei as gaan we trouwen.
Ik heb me op dit forum aangemld na een tip van een collega van mij. Ik heb namelijk pcos en een kinderwens, ik zit nu sinds janurai in de medische molen en het resultaat is tot nu toe nog nul. Ik hoop hier op dit forum mijn verhaal te kunnen doen en ervaringen uit te wisselen met meiden die dit ook hebben of in de medische molen zitten.
Linda welkom en veel lees en schrijfplezier
Heel veel succes met t krijgen van jullie wonder
Alvast gefeliciteerd met je trouwen
Dank je voor de felicitaties.
Zoals het er nu uit zoet heb ik waarschijnlijk mijn eisprong in de week dat we gaan trouwen, dat zal een heel mooi huwelijkskado voor ons zijn. Ik gar er uit van niet want ik ben al eerder teleurgesteld maar goed we zullen wel zien.
:: welkom ::
gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk
Welkom en veel forumplezier
welkom en veel plezier hier
hoi hoi
welkom hier en alvast van harte gefeliciteerd met de bruiloft! Hopelijk een onvergetelijke dag voor jullie en alle vrienden en bekenden!
Ik wens jullie veel succes toe bij de zwangerschapswens en dat die mag snel in vervulling mag gaan.
Hoi Linda, Welkom op het forum!
pcos, volgens mij zijn er wel meerdere meiden op het forum die dit hebben. Ik gok dat je onder zwanger worden hier wel wat over kunt vinden.
Succes en natuurlijk ook een hele fijne dag gewenst de 16e :dance: Gefeliciteerd alvast met jullie huwelijk!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Van harte welkom op dit leuke forum! Alvast veel plezier op je huwelijksdag gewenst! Ik hoop dat jullie snel babygeluk mogen vinden! Ongetwijfeld vind je op dit forum lotgenoten. Ik heb de term “PCOS” al vaker voorbij zien komen! Veel kletsplezier hier!
Welkom en heel veel succes!!!
Veel schrijf-plezier hier op het forum!
Welkom op het forum!!!
Alvast een hele fijne dag gewenst de 16e.
Succes met jullie kinderwens!!
WELKOM!!
En een fijne dag!
Concentreer je er lekker je…dat schijnt te werken concentreren op ‘‘iets anders’’
Bedankt voor de felicitaties!
Hallo Linda,
welkom hier op KOK
Ik hoop dat de mmm snel voor jullie overgaat in een zwangerschap!
Liefs Marieke
Welkom op dit leuke forum, over PCOS kun je hier vast veel informatie delen, ervaringen uitwisselen etc.
Ik hoop dat je je wens gauw in vervulling ziet gaan… en natuurlijk alvast gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk, het is al gauw! GENIETEN!!!
hoi.
welkom en alvast veel plezier en geluk gewenst voor je bruiloft.
hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan.
liefs bianca