Ik kom er niet meer op ( Anitawz )

Hier spreekt Anitawz :mrgreen: . Ik heb een tweede account moeten aanmaken omdat ik met mijn eerste account er niet meer op kom ( Anitawz ). Mijn emailadres, wat bij jullie bekend is, is van de 1 op de andere dag opgeheven door de provider ( door wisselen provider dus ). Nou weet ik mijn wachtwoord niet meer, en ik kan dus niet inloggen, en mijn wachtwoord niet opnieuw opvragen, want dat komt dus bij mijn oude emailadres, waar ik geen beschikking meer over heb. ( Kunnen we het nog volgen :shifty: ? )

Ik had al een mail naar de administratie gestuurd maar nog niks gehoord. Verder heb ik gisteren systeemherstel gedaan, en dat hielp, voor 1 dag, en vandaag kom ik er dus weer niet op.



Oftewel: HELP :doh:

Ik vind mijn nieuwe naam trouwens wel leuker dan mijn oude, kan ik die niet houden? :shifty: :shifty: :shifty: :eh:



Anita

wat ik ook voor je kan doen, is je oude account een ander wachtwoord geven.

als je dan even het goede mailadres via pb naar mij stuurd zet ik die er ook voor je in .

vervolgens kan ik deze account wissen en pas de naam aan van je oud account.

op die manier, hou je al je berichten die je tot nu toe geschreven hebt.

dan stuur ikje een mail toe en weet jij hoe je weer kan inloggen

Bedankt Hedwich, hoop dat ik het goed gedaan heb!



Anita

An!ta is dus niet meer hihi



Anitawz is nu Anita

Yeahhhhhh!!!



Anita is here!!!



Thanx Hedwich!!! :-*



Anita

graaaag gedaan meis



nog wel even je banner goed zetten :wink:

Hoi daar…

Ook ik heb hetzelfde probleem.

Mijn 1e naam was Cyrenaica. Zondag kon ik nog lekker kletsen, maar maandag was mijn account onbekend.

Trouwens, ook zijn er volgens mij een aantal topics verdwenen, zoals de zwanger zijn per maand…



Ook heb ik al naar info@kindjeopkomstforum.nl en naar Ruud zijn mailadres gemaild, maar nog niks gehoord.

Ik vind het juist zo gezellig! Zou mijn oude account misschien weer terug gezet kunnen worden?



Graag hoor ik van jullie…

Alvast bedankt!

Vreemdsoortig genoeg komt die naam (Cyrenaica) in de hele database niet voor…



Had je al wel berichten geplaatst?

ja, een stuk of 50 berichten zelfs!

Die staan nu op unknown, zoals bv: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=27120&highlight=cyrenaica



en op:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=21671&postdays=0&postorder=asc&highlight=mirte&start=165



daar heb ik nog foto’s van mijn dochter geplaatst (Mirte)



Ik snap er zelf ook niks van…?



Als ik trouwens op Cyrenaica ga zoeken bij woorden, dan geeft hij ook een aantal topics weer waar ik op gereageerd heb.

Hmmm… ik ben bang dat er bij het verwijderen van spam gebruikers iets misgegaan is.



Ik kan je naam zo aanpassen dat is geen probleem. Ik ben echter bang dat ik de berichten die nu op anonymous “gast” staan niet terug op jouw naam kan zetten.



Zal ik op deze account je naam weer goed zetten dan?

hihi… dus ik ben spam :dance:



Ehm… laat anders deze naam maar staan. Hij is iets makkelijker als Cyrenaica. En Cyra gebruik ik ook regelmatig.

Jammer dat die andere berichtjes niet terug gezet kunnen worden.

Wel heel erg bedankt voor de moeite en de snelle reacties!

Cyra it is! :mrgreen:

Weer zo snel!!! :smiley: